![]() |
De Jeugd van Tegenwoordig - De Machine
:o Nog niet eens een JVT - De Machine-topic hier?
Het album is dus gelekt vandaag, en geniaal. Meer mensen die het al gehoord hebben? |
Eerste 10 seconden van het album zijn in ieder geval al dik (y).
Edit: Maak daar maar het eerste kwartier van, vette shit. |
Godverdomme ik kom zo hard dat je au zegt :')
|
Ik kreeg gister een mooi beeld van de gemiddelde fan toen een groep 16 jarige jongens met quasi hippe kleding Je kijkt oh zo zuur naar mijn haute couture want mijn haute couture is oh zo duurrrr schreeuwden met een poging om elkaar te overstemmen en in de hoop dat iedereen keek. :).
|
Citaat:
http://i28.tinypic.com/ifqx35.jpg |
Ach ja. De Jvt zelf zijn wel tof. De aanhang kan me wat.
Het album is stukken beter dan Parels voor de Zwijnen. Er zitten erg goede beats op en gecombineerd met de eigenzinnige flair van de Jeugd erover levert het uiteindelijk een mooie cd op. Ik vrees wel dat de houdbaarheidsdatum nogal beperkt is. |
Ja, deze cd ligt erg fijn in het gehoor.
Hier te luisteren btw: http://www.youtube.com/user/sganullekke |
^ Ik moet ook gaan luisteren, anders weet ik straks niet waar m'n vrienden 't over hebben. :o Klinkt wel cool.
|
Die gasten zijn gewoon grappig. Nieuwe album is beter dan het vorige maar echt lang zal hij niet mee gaan.
|
Ik vind het nieuwe album kutter, teveel vocal effectjes en teveel te saaie tracks. Deze bruine jongen komt hardi s m'n favoriet tot zover.
|
Citaat:
|
Te geniaal gewoon :P
kerk is vooral vet. |
Geen fuck aan.
|
Maar ze zeggen toch vieze woorden?
:confused::confused::confused: |
Citaat:
http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/39506781 |
Ik vind 'm erg vet! Morgen releaseparty!
|
Citaat:
|
Avant-garde, PM me even je mail-adres...
|
Done. :)
|
check je mail ;)
|
Staan wel weer leuke nummers op, maar ook weer sheit waar ik weinig mee kan. Dat had ik met Parels voor de Zwijnen dus ook.
|
Citaat:
|
ik niet
|
Nu ik em voor de derde keer luister moet ik zeggen dat er eigenlijk maar heel weinig leuke nummers op staan. Te weinig "hiphop", teveel gepiel. Jammer.
|
Wat een kut plaat.
|
Deprimerende zooi, dit. Ik snap nog steeds niet waarom iedereen zo hard gaat op drie gasten uit mijn klas die bepaalde dingen laten rijmen.
|
Vooral het feit dat ze in jouw klas zitten doet et em.
|
Wel jammer dat je dat expliciet moest vermelden ja.
|
Zit je met Vjezza in de klas, Jules.
|
Props voor uice omdat hij bij ze in de klas zit.
|
Gast, bij wijze van spreken. Ik bedoelde dat het gewoon drie willekeurige enigzins geestige jongens hadden kunnen zijn.
|
He, jammer.
|
Inderdaad, ik wilde al bijna vragen of je een handtekening voor me kon regelen.
|
Ik zie Wartaal weleens bij de Albert Heijn en Fjezze woonde bij me om de hoek, maar verder kwam het helaas niet. :(
|
Citaat:
|
Ik bedoelde slechts te zeggen, op iedere dertig jongens in Amsterdam zitten er wel drie die DJVT hadden kunnen zijn.
|
Jaja, nu weten we wel dat je er ver boven staat.
|
Hell, drie op de dertig jongens in Middelburg.
|
Citaat:
|
Uice, je bent gewoon o zo zuur wegens hun haute couture.
|
want hun haute couture is o zo duur. die gaan volgens mij ook gewoon weleens sokken halen bij de hema.
|
Jeetje zouden ze echt wel eens sokken halen bij de hema??? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja nee dat ze dat echt doen en dat terwijl ze zingen over haute couture dat is niet echt consequent vind je wel???
|
dude.
|
Hahaha.
|
Heerlijk album weer. Grappig dat er nog steeds mensen zijn die het serieus nemen.
|
Tjah, dat ze het grappig bedoelen betekent niet dat het ook grappig is.
|
Dit topic daarentegen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12. |