![]() |
Dringend vraagje!
Hey!
Ik heb een vraagje , ik ben een jongen van bijna 15 jaar en mastrubeer nu al een tijd en ik vind het echt zalig , maar ik zou nu eens willen weten of je verder kan gaan da dat zonder er iemand anders bij te betrekken , dus nog iets bevredigensder dan rukken? please als er iets is laat het me weten!(Dus gewoon iets ( een stapje verder als rukken) mmaar zonder er een meisje bij te betrekken) x Alvast bedankt(y) |
Je zou er een jongen bij kunnen betrekken? :confused:. Of je doet het zelf, of een ander doet het voor je, daar zit niet echt iets tussen. En hoe je het zelf beter kan doen moet je een beetje uitproberen.
|
Nene , niemand erbij betrekken:p , maar is er echt niets tussen? ofjah ik weet niet x
|
|
Echte antwoorden please , help me!
x |
ooit eens gelezen dat als je bepaalde ribben laat weghalen je jezelf kan pijpen?:p
mss ben je zo lenig dat je het van nature kan.. hilarische topic btw |
komaan is er nix serieus dat je kan doen?
x |
humor:P
|
Citaat:
|
Pizza!
|
Hier, ga dit doen ofzo. Dan heb je er tenminste wat aan als je een vriendin krijgt.
|
harder rukken?????(weet ik veel ik ben een meisje en volgensmij is er niets anders wat je kan doen(behalve pijpbewegingen nadoen ofzo :P))
|
Je kan anders wel op 2390 verschillende manieren rukken, hoor. Maar dat moet de TS maar zelf uitvinden, want het is een kwartiertje google-werk.
|
Bye, bye miss American Pie.
|
Met je andere hand natuurlijk. of eerst een tijdje op je hand zitten tot die doof is :P
Weet ik veel, wees creatief! |
Probeer het met je voeten!
Kijk hoeveel bloed er nog in je zwellichamen glijdt wanneer je ondersteboven staat! Druk net voor het hoogtepunt op alt-F4! |
Probeer masochisme, hang jezelf op aan vleeshaken, steek een paar naalden door je genitaliën, giet kaarsvet over je heen, rek je anus uit met vreemde voorwerpen. Mogelijkheden te over. Zoals met ieder onderwerp worden de kaders van je grenzen enkel zichtbaar door je eigen fantasie.
|
Waarom is dit zo dringend eigenlijk?
|
Uh, wat je vraagt is een beetje.. apart.
Naja, glijmiddel gebruiken, met je andere hand, niet direct voor een orgasme gaan maar steeds uitstellen zodat je steeds geiler wordt, en dergelijke. Succes. |
Citaat:
like, uhu :rolleyes: |
|
Citaat:
|
wow de mijne ook allemaal :eek: Wat een gelúk!
|
Citaat:
|
stick it in the p00per!
|
Citaat:
|
Een washandje gebruiken met wat shampoo erop en wixen maar!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zie privebericht!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
omg ik lig dubbel :D:D *schudt van het lachen* Boterhammenworstvagina whahahahahahahahahaa |
Citaat:
|
BCP, en dat is ook handig voor als je je zin een keer niet krijgt
|
Afwisselen met Links (als je rechthandig bent).
Eventueel 10 minuten op je trekhand zitten zodat ie'gaat 'slapen'. (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee wat?
|
Nee meneer.
|
Citaat:
:D En ontopic, daarvoor is dus het fenomeen 'meisje' uitgevonden. Of dacht je dat iemand nog de moeite nam ze te versieren en vooral ze uit te staan, als rukken zoveel leuker zou kunnen zijn dan het echte werk? ;) |
Citaat:
|
doe het met een stofzuiger
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik jou was zou ik -toch- een meisje erbij betrekken, maximekeee.
|
Gehehe, wat naar die boterhammenworst :S
Je kunt toch ook een kunstvagina kopen bij een seksshop? Misschien is dat wat? En als je American Pie hebt bekeken kun je het misschien ook eens met glijmiddel proberen ;) :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |