![]() |
Linnen broek
Hey,
ik heb vanmiddag een linnen broek (naja, deel linnen, deel katoen gekocht) en kreeg van de verkoopster het advies om 'm een maat kleiner te nemen, omdat volgens haar linnen nog 'uitloopt'. Ik heb haar advies opgevolgd, maar klopt dit inderdaad? |
ja, dat klopt.
|
ja (maar wat is het verband met lifestyle?)
|
Citaat:
|
Ik geef dit topic ff een schop omhoog omdat ik een vraag heb :)
Ik heb een legergroene linnen broek die ik wil wassen. Nu zei m'n moeder je moet hem koud wassen want anders krimpt ie maar mijn wasmachine kent geen koud maar alleen 30 graden. Kan ik die broek (voor de eerste keer dus) op 30 graden wassen zonder dat ie krimpt of hoe moet ik hem anders wassen? En kan ik hem daarna wel op 40 graden wassen of sowieso niet? |
Niet op 40 lijkt me, een chihuahua was je ook niet de eerste keer in de badkuip en daarna stiekem tóch in de magnetron.
|
Ik zou gewoon 30 graden wassen en dat altijd aanhouden voor die linnenbroek. Eigenlijk was ik alles op 30 want het is wel beter voor je kleding maar dat is een ander verhaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens het labeltje zou je hem op 40 graden moeten kunnen wassen maar dat lijkt me voor de eerste keer niet verstandig. Er staat ook in dat je hem met dezelfde kleuren moet wassen maar geeft linnen echt af, ook op 30 graden of valt dat mee?
|
jd at klopt;p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11. |