![]() |
weerwolfspel #46 the after party
Om nog even na te praten, mag dat fb's? Het andere topic was bijna vol toen de einduitslag bekend werd.
|
:bloos: ja natuurlijk want we mochten drie topics en er is behoefte aan dit topic vanuit de leden
Coole titel :cool: |
Ik heb nog steeds geen antwoord trouwens! Waarom wilde men mij opeten?
|
@ Paranoide: ik speel altijd zo goed mogelijk zoals ik als dorpeling zou spelen. Ik gaf aan dat jij gevaarlijk zou zijn, wat ik ook echt had gezegd als ik dorpeling was, want men liep echt massaal achter jou aan :| Dat was voor mij als wolf niet zo'n probleem want je zat er best wel naast. Als ik dorpeling was geweest had ik je wel echt verdacht gevonden en dan zou ik dus hetzelfde hebben gepost. :o
|
Citaat:
|
Misschien smaak je lekker:p
|
we dachten dat jij leerlingziener was, maar dachten ook dat rops dit kon zijn. Stom dat we voor jou zijn gegaan :(
edit : dp, ik heb het net even opgezocht :o |
Citaat:
Trouwens uice werd niet beschermd! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb die stem persoonlijk ingediend. zie mijn nawoord @ vorige topic. |
En ik was geen bane :confused:
:loser: |
Toch nog maar even een klein complimentje naar de spelleiders na al het gezeik. Stiekem hebben ze het wel een beetje verdiend.
|
Citaat:
|
Ja maar sufferd Stephan zegt dat ik een easy snack was want juice werd beschermd maar ik was beschermd anders was ik wel dood.
|
Citaat:
|
Jij bent ook een keer opgegeten hoor Lisaaah. Maar Katje heeft goed werk verricht en je beschermd. Grappig is dat wolfsbane TRA niet 1x is gepakt. Ik heb overigens nog een word-document met alle stemmen incl. eetrondes etc. dus als iemand het wil zien kan ik het misschien hier plaatsen ofzo?
|
Vroeg in het spel dringt EoS erop aan om Katje of Paranoide te stemmen. Hadden we dat maar gedaan ja.
|
Citaat:
|
Waarom wilden jullie mij dan opeten?
|
Citaat:
|
Citaat:
we wilden katje opeten omdat ze ons niet verdacht vond. |
Citaat:
maar later werd ze gevaarlijk ja. |
Citaat:
|
TopDrop was echt een stomme keuze.
|
hadden jullie trouwens nog momenten dat jullie dachten dat er geliefden in jullie midden waren (gericht aan de wolven dus)?
|
Citaat:
|
Maar wel veilig.
Ik las ergens terug dat EoS had gezegd dat we fantome voor het laatst moesten bewaren en hanneke begreep dat niet, en ik ook niet echt maar gister kon ik er mooi gebruik van maken want jullie hadden daar helemaal niks aan :cool: |
Citaat:
:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar sterrenmeisje en DP willen in het ww-spel gewoon nooit op elkaar stemmen, dus die gedachte verbaast me ook eigenlijk niets:p;)
|
Citaat:
Sowieso vond ik de verdachtmakingen mijn kant op wel flauw, behalve op het laatst, toen Fantôme opgegeten werd. Het ging van 'ze post veel en lijkt onschuldig dus ze is verdacht' naar 'Sador vond haar verdacht en hij was een wolf dus is ze verdacht' naar 'Zowel Hanneke/EoS (ikweetnietmeerwie :o) als Sador vonden haar verdacht, dus dat zou haar moeten vrijspreken en daarom is ze verdacht' naar 'ze post weinig/minder dus ze is verdacht'. Vooral die eerste in combinatie met dat laatste was zo van whuttt. :D Op het einde vond ik het heel begrijpelijk dat men me verdacht vond, maar de eerdere beschuldigingen vond ik echt onterecht/onrealistisch. Maar goed, het was wel een goede strategie vanuit het wolven-perspectief, want jullie hebben wel allemaal mensen achter die theorieën gekregen. ;) |
Citaat:
helemaal toen ze later samen op fantome gingen stemmen. jammer dat ik die pm naar han en eos over dp niet meer kan vinden. |
Citaat:
|
Complimenten aan Katje, trouwens (y) Tovenaar lijkt me echt moeilijk, je hebt dan helemaal geen extra informatie maar moet toch zien te voorspellen waar de wolven zullen toeslaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Gevonden, die avond ging DP dood geloof ik :p Citaat:
Citaat:
|
merci x 2 hanneke (y)
|
Bah verloren.
Maar ja dat zat er wel aan te komen. Röps was uiteraard enorm irritant voor ons, maar niet alleen omdat hij leerlingziener was. Hij was ook enorm irritant vanwege zijn arrogante gedrag. Hij vond zichzelf helemaal geweldig terwijl hij zich tegelijkertijd als een n00B gedroeg. Dat n00Bgedrag zorgde er dan wel weer voor dat niemand hem geloofde dus dat was wel weer in ons voordeel. Ik zal nu alvast zeggen dat ik de eerste ronde van het volgende spel op jou stem Röps, omdat ik niet weer een spel wil hebben waar ik jouw arrogante posts moet lezen. En TRA: jeej je hebt het overleefd. Boeie. Als wolfsbane is het juist de bedoeling dat je actief gaat doen zodat de wolven je opeten. Nu hebben de dorpelingen dus helemaal niks aan je gehad. Het is maar waar je trots op bent :rolleyes: Over de geliefden: Is het geen idee om de cupido aan de kant van de geliefden te zetten, als een soortgelijke functie als de verrader? Lijkt me verhaaltechnisch ook beter, want een cupido die twee mensen op elkaar verliefd laat worden en ze vervolgens op alle mogelijke manieren wil laten doodgaan is natuurlijk een beetje vreemd. Wil cupido niet dat liefde alles overwint? En ik zal ook graag zien dat discussies over kansberekening aan het begin van het spel verboden worden. Iedereen weet dat dat nergens op slaat, maar toch is er elk spel wel weer iemand die er over begint, waarna iedereen meteen weer aankomt met dezelfde loze non-argumenten. Dat is slecht voor de sfeer en vult het topic op met nutteloze posts. Dus wat mij betreft mag dat wel weg. |
Een enorme qft op alles van EoS.
|
Citaat:
Qft, dus. De qft van DP, die EoS qft't. :) |
EoS, ik lolde om je post :D
Ik vind het echt een heel goed idee , de cupido aan de kant van de geliefden (y) en laat die irritante discussies over kansberekening inderdaad achterwege :y jij hebt echt veel spelinzicht (y):cool: |
Bovendien krijg je dan ook niet dat gedoe zoals toen met Lisaaah die Spekkie en Stefenootje er bewust uit speelde. :)
|
Nee niks Spekkie ;)
|
Citaat:
|
Dat geloof ik niet helemaal, maargoed, lamaar.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50. |