![]() |
Oh my god, OMG. #4
OMG, een nieuw topic.
OMG, mooi weer. (y) |
Citaat:
|
OMG wat een trut
|
OMG Forumbazentopic.
|
OMG, TRA moet het zonodig verknallen ;)
|
OMG ik moet nog ZOVEEL doen :(
Het gaat allemaal echt niet goed... Bah! |
OMG ik ben ziek:(
|
Citaat:
|
|
omg betercore op de kantine :bloos:
|
OMG is onzin zo saai?
|
omg! nee, werken wel ;x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OMG
Ik had dorst :eek: |
OMG een callcenter die belt om te vragen of we tevreden zijn met het internet..
Nou nee, het duurde weken voordat het geinstaleerd kon worden omdat ze een verkeerd pakket hadden gestuurd (2 stukke snoeren), de klantenservice begreep mijn probleem (ja ik heb het goed geinstaleerd, maar hij doet het niet) niet en heeft me 2 keer laten ophangen met de reden 'dan gaan we alles reseten vanaf hier en kunt u niet bellen'.. Daarna is er voor 3 maanden te veel geld van de rekening afgeschreven en elke keer als ze dat zouden rechttrekken of compenseren gaat er meer af :P Zegt ze 'ohw wil je wel nog telefonie van onze maatschappij erbij dan?' :eek: |
Als ik ooit dit topic open dan noem ik het 'oh my science'.
groetjes. |
|
OMG, ik wilde op het forum inloggen met mijn code van school en ik snapte niet waarom het maar niet lukte :o.
En OMG, ik wil weten of ik aangenomen ben! |
OMG ik verveel me.
OMG ik heb net twee treinen voorbij laten gaan omdat ik zo lekker in de zon zat op het perron. OMG ik zou niet weten wat ik vanavond moest gaan doen. OMG mijn vriend heeft weer niet afgewassen, nu moet ik hem wel vermoorden. OMG ik ga weer buiten zitten lezen. |
Citaat:
Ontopic: OMG ik heb zonder jas gefietst en het was niet eens koud *O* |
Citaat:
OMG! |
OMG dikke buik
|
OMG ik hoop dat het morgen ook nog zulk prachtig weer is :D
|
Citaat:
|
OMG wat een mooi weer!
OMG wat is m'n konijn aandoenlijk! <3 |
Omg, zelfs als er een yt filmpje onder een spoiler zit kan ik niet verder scrollen voorbij die spoiler XD
|
Omg,wat zeiken mensen veel op school T_T
|
Omg .. donderdag voorzitter zijn :eek:
|
Omg, een klasgenootje had voor z'n debat vandaag een 5,5. Terwijl ik een zeven had. Hij was echt beter dan ik :|
* zegt: hey heb je de debat cijfers al gezien Hanneke! - Ik ben een nagemaakte gek. {Official nachtbreker/SOG'er} zegt: Alleen die van mezelf had ik laten kijken ::p Hanneke! - Ik ben een nagemaakte gek. {Official nachtbreker/SOG'er} zegt: Maar ik had een 7, dus dan zit het met die van jou ook wel goed. Dat zal wel nog hoger zijn, denk ik. * zegt: haha * zegt: dus ik heb echt gelijk * zegt: ik heb daniel ook gervraagd of hij eerlijk wilde zeggen wat hij vond van mijn beurt * zegt: en hij zij minimaal 6,5 * zegt: weet je wat clarisse mij heeft gegeven, 5,5 |
OMG, een ambulance voor de deur! Spannend! :bloos:
|
Omg, het station werd vandaag ontruimd
Omg, Ik heb vandaag 3 uur lang op een terrasje in de zon gezeten. Omg, Ik heb daarmee 27 euro verdiend, want het viel onder werktijd. |
omg waarom zijn er toch zo fucking veel debiele mensen?!
|
Citaat:
Citaat:
|
OMG weer mooi weer terwijl het zou gaan regenen.
OMG nu heb ik fucking veel te doen. OMG ik doe het niet en ik ga lekker naar buiten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hartstikke tof, Rasmusje. Je wou het ook zo graag. Gefeliciteerd! (y)
OMG, zo door de regen fietsen. |
OMG, welke regen?
en dankjewel :) |
Citaat:
Spoiler
|
OMG ik heb hardgelopen!
OMG en toen de afwas van afgelopen week gedaan OMG daarna gekookt en in het zonnetje gegeten OMG nu koffie en studeren |
Citaat:
OMG proficiat Rasmusje. OMG het weer is omgeslagen. |
Omg, geen zin om te werken.
|
omg mijn handen beginnen blauw te worden :eek:
|
omg morgen gaat dat pijn doen!!
|
och arme :o
OMS, waarom belt die gozer met niet gewoon even. :s |
Omg, ik sta voldoende voor Engels!
En omg, ik heb een onvoldoende voor wiskunde :| En een 8 voor informatica. Wat een rare cijfers allemaal. :confused: |
Citaat:
en
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |