![]() |
HELP!!!
Hoi ,,
Ik ben op zoek naar Literatuurlijsten van 6 VWO, voor de vakken : Engels,Nederlands,Frans & Duits. Kan iemand mij vertellen welke boeken er op de lijst staan en aub zo spoedig mogelijk, want ik moet voor 6 mei, mijn werkstukken inleveren. Alvast bedankt voor alle moeite!! x. |
Mooi dat je op tijd begint met je boekenlijst. En natuurlijk gaan we je meteen helpen als er hoofdletters en uitroeptekens in de subject line staan.
Niet bepaald een goede start post zo :/ Maar even serieus :) Die lijsten verschillen bij mijn weten per school. Die worden echt niet op nationaal niveau vast gesteld. Dus, misschien is het een beter plan als je een klasgenoot eens belt, om op zijn lijst te kijken. Of nog beter, vraag het de docent! Of de bibliothecaris in je schoolbieb; die weet natuurlijk ook welke boeken je mag lezen. |
Ben een tijdje ziek geweest en ben dus niet op tijd kunnen starten met boeken lezen en verslagen maken.
Ik doe aan zelfstudie dus een klasgenoot,docent of bibliothecaris kunnen mij niet verder helpen. Ben al naar de boekhandels geweest, die kunnen mij ook niks vertellen. Ik weet dat de lijst per school verschilt. Ik wou alleen een paar boeken weten die voorkomen op de lijst van de persoon die reageert! |
Zeg dat dan meteen :) Want nu zullen een heleboel mensen het zelfde hebben gedacht als ik...
Succes in elk geval! Mag ik je aanraden om in Google dingen in te vullen als "boekenlijst engels" en "boekenlijst frans"? Ik vond namelijk bij de eerste hits al een aantal lijsten van verschillende scholen en niveaus. |
|
Nice work Rda :) Daar had ik nog niet eens aan gedacht.
|
Je hebt dus geen standaard lijst gekregen maar mag lezen wat je wil? Dan kun je echt perfect volgen wat Rda gepost heeft :)
|
Daar pluk ik m'n boekverslagen vanaf en verwoord/hussel ze helemaal anders. :cool:
|
Ja dat had je nou niet moeten zeggen hè Rda -O-
Oh, mag ik ook nog een tip geven: lees boeken van een goed niveau. Hermans, Reve (eventueel, want het spreekt aardig wat mensen niet aan), Mulisch, Claus, ja och ik vergeet er nog een boel. |
Citaat:
x. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48. |