![]() |
Death Cab For Cutie - Narrow Stairs
Op 9 mei komt het nieuwe album 'Narrow Stairs' uit, en op 10 juli staan ze weer eens in de Melkweg. Heeft iemand het album al gehoord en zo ja, vind je het wat?
http://deathcabforcutie.com/app/webr...s/boxesweb.jpg Narrow Stairs: 01 Bixby Canyon Bridge 02 I Will Possess Your Heart 03 No Sunlight 04 Cath 05 Talking Bird 06 You Can Do Better Than Me (But I Can't Do Better Than You) 07 Grapevine Fires 08 Your New Twin Size Bed 09 The Remainder 10 Pity and Fear 11 The Ice Is Getting Thinner |
Nog niet echt wat van gehoord, maar ik trek t wel. (y)
|
Hij is nog niet gelekt dus heb hem nog niet gehoord. De vorige vond ik niet echt te gek maar Transatlanticism is geniaal dus ik ben wel benieuwd.
|
Eerste single I Will Possess Your Heart wel gehoord en die vond ik gaaf totdat Ben Gibbard begon te zingen. :confused:
Ik ga hem wel luisteren, maar ik verwacht er niet zo veel van. |
^ ja beetje een zeiknummer he? :confused:
|
Ik vond Transatlanticism niet zo geweldig, en Plans wel erg goed. Ik ben benieuwd.
|
nog niet gehoord, maar ik heb al wel een kaartje
|
Ik heb laatst eens iets anders gehoord dan Transatlanticism en dat klonk goed. Misschien binnenkort nog eens opnieuw een luisterbeurt geven, ik trek the get up kids ook ineens terwijl ik dat "vroeger" veel te zoet vond.
|
Ben benieuwd.
|
Ik ben een beetje uitgekeken op Dcfc, heb het echt al meer dan een jaar niet geluisterd denk ik. Zal hem wel downloaden, maar verwacht er niet veel van (dus kan in theorie alleen maar meevallen).
|
Plans vond ik geweldig. Ben benieuwd.
|
De zielzoeker vindt dat er demo's op staan:
Moving Mountains, Peaches are keen, Sharp utensils. Oh en die albumhoes is wel erg lelijk. |
Ik ben ook benieuwd. Ik moet nog een kaartje halen voor 10 juli. Eerst nog even iemand zoeken die mee wil :)
|
Wat Strychnine zegt, alleen kan hij alsnog wel tegenvallen, ik luister hem nu voor het eerst en hij klinkt vooral levensmoe en tergend saai. :(
|
leuke hoes, verder heb ik nooit echt iets gevoeld voor death cab
|
Bwoah I Will Possess Your Heart klinkt toch wel heel lekker eigenlijk...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hey, een slowmo-rosanna shuffle in Grapevine Fires.
|
Up want ik vind m steeds beter klinken (Y)(Y)(Y)
|
Valt tegen.
|
Citaat:
|
ik vind m leuk
|
ik vind hem ook tof !
|
Ik vind hem ook steeds leuker, wel een beetje gelikt misschien.
|
ik vond hem eerst niks maar na de 4e luisterbeurt echt tof(Y)
maar dat gelikte vind ik ook wel een beetje ja |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeft iemand ook dit probleem:
Ik heb het album gedownload (jawel, en ik ben er niet trots op...) Anyhow. Gisteren luisterde ik bij een vriend, via luisterpaal, eens naar Narrow Stairs: enkel I Will Possess Your Heart is hetzelfde. Alle andere nummers hebben dezelfde titel, maar het zijn dus andere nummers. Kan iemand me uitleggen hoe dit komt? En waar die nummers dan wel op staan? groeten, Lien |
Dat komt doordat iemand dus nummers op het internet heeft gezet met de titels van DCFC-nummers. Verder gaan mensen je hier niet helpen met downloaden, want dat is foei.
|
Jap. Wel, geloof het of niet. Maar ik heb net het album gekocht. Ik ben geen slechte fan, ik check liever op voorhand voor ik de helft van mijn wekelijks budget uitgeef aan muziek.
En ik ben wel zeker: de nummers die ik nu staan heb zijn Death Cab nummers. De reden dat ik hier postte was omdat ik de nummers echt goed vind en ze wil kopen op cd. Dus: als er nog iemand een uitleg heeft... Citaat:
groetjes Lien |
Ok, You were right:
On March 31, a fake version of the album was "leaked" on a music blog and spread to various torrent sites as an April Fool's prank with only "I Will Possess Your Heart" correct of all the Narrow Stairs songs named. The rest of the songs were by German indie band Velveteen, but due to the two bands having a very similar sound, some fans weren't sure at first if the files were in fact fake.[7] Maar ik was nie de enige zo blijkt die zich vergiste. Mijn excuses. groeten |
Gisteravond een paar keer gedraaid, vind 'm erg goed.
|
Citaat:
Edit: hmm ja nu hoor ik het pas. Wat stom. 't was ook al zo raar dat de helft 'm saai vond. :o :o |
Citaat:
|
Ja dat bedoelde ik meer. De echte is "saaiig", de neppe is eerder hard. En ik vond 'm hard en anderen vonden 'm saai, dat was best raar. Maargoed, saai kan ik de echte nou ook weer niet noemen. Your New Twin Size Bed is gewoon briljant overigens.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37. |