Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   onderzoek naar kerkhoven (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1686692)

sabina_18 24-04-2008 17:16

onderzoek naar kerkhoven

Hoi, Ik moet voor school een onderzoek houden over kerkhoven.
Ik hoopte dat mensen hun mening konden geven op deze forum.
Mijn vraag is: Als je een keus had naar welk kerkhof je later zou gaan zou dat dan zijn in verband met de prijs (duur, goedkoop) of doordat het kerkhof bijv. dicht bij familieleden is?

Groetjes Sabina

Kingofthemall 24-04-2008 17:21

Doe je ook onderzoek naar mensen die liever gecremeerd willen worden?

Leonoor 24-04-2008 17:38

-> Algemene schoolzaken

PV 26-04-2008 21:26

is het heel erg als je daar nog niet over na hebt gedacht? :p dat doe ik wel als ik 60 ben ofzo

Nienna* 27-04-2008 00:34

Ligt er natuurlijk aan hoe duur en hoe ver.

Balance 27-04-2008 11:30

Imo is die keuze niet aan mij maar aan mijn nabestaanden.

Martiño 28-04-2008 13:56

Citaat:

Balance schreef: (Bericht 27449174)
Imo is die keuze niet aan mij maar aan mijn nabestaanden.

Wat Balance zegt.

Nienna* 28-04-2008 17:07

Ja daar ging ik eigenlijk al vanuit :confused: ik kan zó goed lezen...

sabina_18 03-05-2008 13:57

Hoi,

Het gaat er echt om of je liever begraven wilt worden in je eigen stad of dat de prijs uitmaakt. Zoals wil je een dure begrafenis of een goedkope.
In ieder geval zou ik er nu al over beginnen na te denken want je weet nooit wanneer je doodgaat..

=zwart wit= 05-05-2008 16:10

ik weet mijn financiele situatie nog niet van op het moment dat ik sterf, dus gaan we voor de optie a la "in eigen stad" en als er geen financiele middelen zijn, dan wordt het "een goedkopere". dat lijkt een soort keuze voor de nabestaanden, willen ze meer erfenis dan gooien ze je op een goedkopere begraafplaats, geven ze om je, dan willen ze je misschien dichterbij houden, ook deze situatie kan ik nu niet voorzien. dit was mijn eerste opzet tot denken en het is wel weer genoeg.

trophus 07-05-2008 00:16

Ik wens dat mijn stoffelijke resten in een kilometer hoge kristallen piramide worden gebalsemd en bewaard. Twee bloedmooie modellen moeten mijn lijk gezelschap blijven houden. Boven op de piramide moet een enorme gouden ster komen
De piramide moet gevuld worden met schatten en dodelijke valstrikken. Het moet de meest legendarische plek op aarde worden waar vele grafrovers hun dood zullen vinden. En waar tevens veel bruiloften plaats vinden (duh, kristal/goud, materialisme enzo)

Dit word alles betaald van al t geld wat ik overhou na een leven vol rijkdom en financieel succes. Mede mogelijk gemaakt door het gebrek aan uitgaven wegens gebrek aan echtgenote en kinderen.

(y)

Ceespop 07-05-2008 10:41

Citaat:

sabina_18 schreef: (Bericht 27439454)
Hoi, Ik moet voor school een onderzoek houden over kerkhoven.
Ik hoopte dat mensen hun mening konden geven op deze forum.
Mijn vraag is: Als je een keus had naar welk kerkhof je later zou gaan zou dat dan zijn in verband met de prijs (duur, goedkoop) of doordat het kerkhof bijv. dicht bij familieleden is?

Groetjes Sabina

EMO.

Freyja 09-05-2008 11:09

Citaat:

sabina_18 schreef: (Bericht 27473695)
Hoi,

Het gaat er echt om of je liever begraven wilt worden in je eigen stad of dat de prijs uitmaakt. Zoals wil je een dure begrafenis of een goedkope.
In ieder geval zou ik er nu al over beginnen na te denken want je weet nooit wanneer je doodgaat..

Lol, dat lijkt me inderdaad een goede reden om erover na te denken! Mijn nabestaanden kunnen dat namelijk helemáál niet zelf beslissen :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59.