![]() |
steentje in hoofd
Heb dit al vaak gehad dus maak me er niet zo'n zorgen om. Het ging ook altijd weer vanzelf over dus...maar het duurt dit keer al wel 3/4 weken, heeft nog nooit zolang geduurd en bovendien heb ik nog nooit iemand gehoord die hetzelfde heeft en kon ik ook niks vinden op internet.
Ik heb af en toe een geluid in mijn hoofd alsof er een kiezelsteentje in zit. Elke keer bij beweging, met name bij het lopen, dan hoor ik een tikkend geluid in mijn hoofd, wat dus net klinkt alsof er een steentje in mijn hoofd zit. En nee er zit geen steekje los...wel een steentje ;) Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? |
is het niet het kraken van je nek?
anders kan ik me er niks bij voorstellen en lijkt het me niet zo normaal ;) |
Ik heb dit ook heel erg lang gehad! Een paar maanden ofzo.
Geen idee wat het was en het was soms best irritant. Nu heb ik er al heel erg lang geen last meer van. |
Heb het idd ook wel eens. Ik denk me dan altijd in dat mn hersens een beetje los zitten en tegen mn schedel schuren :P. Geen idee wat het is maar zal wel geen kwaad kunnen.
|
Ik zat ook te denken aan het kraken van je nek. Ik heb ook weleens een periode dat mn nek kraakt of knakt. Het lijkt dan soms ook net alsof het vanuit mn hoofd komt. Lijkt me raar als het van je hersens zou komen, dan zou je er toch ook pijn moeten hebben of iets dergelijks.
|
Citaat:
|
Bedankt voor de reacties. Nee het is geen kraken van mijn nek, dat weet ik vrij zeker. Het zit echt midden in mijn hoofd ofzo en het klinkt niet als gekraak, maar als een tikkend steentje. 'Gelukkig' hebben andere het ook zo te lezen, dus dan zal het vast wel iets onschuldigs zijn, vraag me alleen wel af wat het dan is.
|
Is het niet dat 'hersenkraken' (vraag me ook altijd af wat dat geluid toch is)
Is het niet iets in je gehoorgang? |
Moon! Dat heb ik al jaren!
Ik dacht dat het kwam door een stukje metaal wat ik perongeluk ingesnoven had, maar het is nog steeds niet weg. Als ik loop en dan een beetje op en neer ga, dan hoor ik heel zachtjes 'tik tik tik'. Het lijkt wel op twee stukjes metaal die tegen elkaar aangetikt worden. |
Erh.. ja.. jullie zijn gewoon raar :D
|
Wat een gek verhaal! :D En dat zoveel mensen het lijken te hebben! Lijkt me wel heel erg vervelend overigens. Sorry voor deze nutteloze reactie. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |