![]() |
klaarkomen
hallo mensennn ,
ik heb een vraagje (dit is voor de meisjes) ik ben nog niet zo lang bezig met masturberen etc en ik zat dus onder de douche met een elektrische tandenborstel beetje mezelf te verkennen en ik had een plekje in de buurt van me clitoris gevonden waar ik m een poosje liet rusten en toen begon ik 5minuten lang helemaal te kronkelen enzo ik zat/lag zegmaar in de douche maar het was niet een overweldigend gevoel ofzo ben ik nu klaargekomen ? ---------- tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it. |
... elektrische tandenborstel....
Maar geen idee |
als je bent klaargekomen, weet je t. dus ik denk dat je niet bent klaargekomen, maar dat je gewoon t goede plekje hebt gevonden.(y)
|
Citaat:
Verder wat Tuttebel zegt, maar wellicht was het plekje tč gevoelig omdat je zo lag te kronkelen, blijf experimenteren! |
Uhm. Regelrechte reclame onderaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken er genoeg die een electrische tandenborstel gebruiken, kan prima en is discreter. :p
|
:D
Ik vind het ook maar raar om voorwerpen die er niet op gemaakt zijn er in te schuiven.Moet je toch wel een beetje mee oppassen. |
Je schuift hem er dan ook niet in, maar houd 'm ertegen..
|
Citaat:
hmm de achterkant, lijkt me al minder pijnlijk. Maar dan nog, ík vind het vreemd :P |
Citaat:
|
we kijken allemaal uit naar de dag dat elk meisje een winkel in loopt en een vibrator durft te kopen, maar tot die dag mogen we best ons best doen om het gebruik van tandenborstels niet te ontmoedigen.
|
mooie sig :p
ontopic: euhh, nee ;x |
Ja, waarschijnlijk ben je klaargekomen. Experimenteer vooral verder, maar wees voorzichtig met wat je gebruikt. Je wilt niet één van die fancy-brievenmeisjes zijn waarbij er een stukje komkommer in de kut is blijven steken. ;)
Overigens kun je hier dingen in een signature zetten, dat hoeft niet in een post. |
Citaat:
|
Je zou maar jouw huisgenootje zijn en een tandenborstel nodig hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk van niet eigenlijk, vijf minuten is dan wel heel lang toch? Ik denk meer dat je op de goede weg zat maar dat het een net iets te gevoelig plekje was |
Citaat:
|
achja naast appels,kaarsen,aardappels, computermuizen en deurklinken is een elektrische tandenborstel zo gek nog niet...
|
Citaat:
|
Tandenborstel huh. Koop dan gewoon een vibrator... :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
www.lovebrush.com, ik vind die tandenborstel helemaal niet zo gek...
|
Citaat:
(...) ik blijf het gek vinden :D |
Citaat:
waarom zou iemand dat niet durven? |
Citaat:
|
Citaat:
|
elektrische tandenborstel is echt een aanrader heb het vandaag voor de 1e keer daarmee gedaan echt heerlijk. en ik denk opzich dat je wel bent klaargekomen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En 5 minuten aan een stuk klaarkomen lijkt me ook eerder onwaarschijnlijk:p |
Citaat:
|
Mwah, ik vind zo'n tandenborstel anders redelijk lawaaierig! Wanneer ik m'n kamer zit met deur dicht en iemand poetst z'n tanden in de badkamer met deur dicht, hoor je dat heus wel, of ik nou m'n muziek aan heb of niet. Sowieso, ook een raar verhaal als m'n ouders komen vragen waar dan toch die tandenborstel is gebleven... En dan maar uitleggen waarom dat ding op het nachtkastje ligt :D
|
'ik hou gewoon van schone tanden'
|
Heb je niet van die speciale kopstukken om te masturberen met een e. tandenborstel?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |