![]() |
Gta IV
Met een beetje geluk valt er vandaag een pakketje voor me door de brievenbus met GTA IV erin.
Zijn er ook mensen hier die hem meteen vandaag al halen? |
ik hoop dat die vandaag hier ook door de brievenbus heen valt :)
voor de ps3 btw ;) |
Vannacht om 12 uur was er al een releaseparty bij dr.games in utrecht. Met een maat even wezen checken, stond gewoon een rij die het hoekje om ging.
Mafkezen xD |
gisteren de hele dag gespeeld, hij is heel heel vet
|
Citaat:
|
Collega van me twijfelt er nu over om een xBox of PS3 aan te schaffen zodat hij GTA IV kan spelen. Ik zeg hem dat hij een debiel is en dat hij moet wachten op de PC-versie, maar hij heeft geen geduld. Ergens te begrijpen, zoals het er nu uitziet, is het objectief gezien het beste spel ooit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga niet wachten op de PC versie, ik ga er een PS3 voor aanschaffen. Mede omdat ik ook een Blu-Ray speler en mediacentre wil. :)
|
Ik zei 'objectief beste spel ooit', maar dat is misschien niet het goede woord. Wat ik bedoel is dat het waarschijnlijk door de critici het hoogst zal worden beloond. We zien het over een paar weken op Metacritic. Voor mij zal Diablo altijd beter zijn, maar de critici zijn dat vast niet met mij eens. :)
|
De krant van vandaag had met GTA IV overigens een nieuw spelgenre bedacht waar GTA in thuis zou horen: 'geweldspel'.
Journalisten van 50+ die anti-computerkruisvaarders napraten... :rolleyes: |
ja best leuk spel
|
Citaat:
Tis wel leuk, maar een echt objectief comment kan ik er nog niet over geven :) Moet nog iets langer spelen:o |
Citaat:
|
hij's tof :)
|
Hijs gaaf, wel last van vastlopers zo af en toe (4 of 5x in 7uur spelen)
Zit op zon 20% nu =D |
Ik vind trouwens wel dat er veel van die foutjes in zitten, van dat Niko half in een muur staat enzo.. Hoe noem je dat ook alweer?
|
online gta race is trouwens wel supertof, teminste eens niet zo serieus en gewoon wat aankloten (y)
|
Citaat:
|
Gistren bij een vriend gespeeld. Best goed te pruimen. Zal wel nooit mijn ding worden omdat het me gewoon té groot is (net als de voorgaande delen me na een tijdje niet konden boeien), maar er waren in elk geval veel oooooh en aaaaah momenten. Veel details die het hem doen, wegen die nat en glad worden, mensen die paraplu's dragen.
Helaas is de AI nog steeds een beetje vaag maar ach :P Ik moest alleen wel lachen om die 2 keer dat we een trein frontaal ramden waardoor we door het spoor heen 'clipten' en waarbij ik de eerste keer op het metrospoor terecht kwam en zodoende naar het 2e eiland kon rijden O_o. |
|
Citaat:
|
Met L1 hou je een taxi aan (op de ps3) maar hoe stap je er in? Als je driehoekje doet dan schop je de bestuurder er uit, en dat was niet me bedoeling :p
|
Ik wacht uiteraard op de PC-versie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In een taxi stappen lukt me nog steeds niet? dr komt geen driehoekje of wat dan ook te staan, heb ondertussen al 6 bestuurders uit hun taxi geschopt :s
En ik vind ook dat de stad erg slecht verlicht is. Het spel is zo fucking donker, daar erger ik me wel aan. Tis dat er een GPS bij zit anders zou ik echt niet weten waar je heen moet? En de controls vind ik tot nu toe SUPER vaag. L1 is Pick up? Maar hoe pak je dan echt iets op? Want mij lukt het niet. Moet iets door iemand zn raam gooien maar ik kan niks oppakken? Staan ook geen aanwijzingen voor.. Beetje vaag uitgewerkt vind ik. |
Citaat:
|
Citaat:
Taxi ga k nu nog een keer proberen :P |
Fijn dat er al een Walkthrough van GTA 4 te vinden is maakt het een stuk makkelijker weer ;)
Spoiler
|
Oke met die taxi is gelukt, maar eerst stond het er niet, vet raar..
|
Net paar uurtjes gespeeld.. ben nu al helemaal blij:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eergister maar een de Special edition gehaald, erg mooi!
Het spel zelf heb ik nu ongeveer 2 uur gespeeld, en mijn opvallendste plus- en minpunten: + Euphoria engine! + Niko + Geen neger ghetto onzin*O* - Tijdens autorijden irriteer ik mij (net als bij SA) weer aan de ellendige camerahoeken! - Vaak moeilijk om dingen te zien ivm zonlicht of juist te donker. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dat stond er eerst niet dus kon drukken wat ik wou, maar gebeurde niks :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Op 19 februari 2008 kondigde Toshiba officieel aan het HD-DVD-project te stoppen. Blu-ray lijkt nu de opvolger te worden van de dvd." |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Ik vond het wel lol, dat je 911 kunt bellen en dat je dan kunt kiezen wie er voor je moet komen. Zo roste ik de stad door met een zojuist bestelde firetruck :)
|
Ja, dit spel is een erg goede reden om een 360 te kopen, aangezien de pc versie toch pas een jaar later uitkomt enzo :(
|
hey iedereen,
ik speel GTA4 sinds de release day en t spel is bij mij nooit vastgelopen, nu wil ik hem vandaag spelen, blijft ie de heletijd op het beginscherm "loading" staan (de tekeningen die je ziet voordat je kan spelen) er komt wel steeds een andere tekening, maar het spel start niet. Toen ik de DVD eruit haalde, zag ik dat er er een grote ring op de onderkant van de dvd is gekomen... kan ik hier nog iets aan doen? of is dit nu gewoon 60 euro weggegooid geld? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |