Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Hitman Pro (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1687753)

Nikoros 30-04-2008 21:58

Hitman Pro

Hallo, ik heb een vraagje.

Ik ben van plan Hitman Pro op mijn computer te installeren. Alleen heb ik gelezen dat hij al die andere Anti-Spyware programma's op je PC installeert. Betekent het dus dat je al die programma's allemaal apart op kunt starten? En werken ze elkaar dan niet tegen? Of wordt het gewoon door Hitman Pro bediend en zijn die programma's a.h.w. "onzichtbaar"?

freyk 01-05-2008 09:41

Citaat:

Nikoros schreef: (Bericht 27463860)
Alleen heb ik gelezen dat hij al die andere Anti-Spyware programma's op je PC installeert.
Of wordt het gewoon door Hitman Pro bediend en zijn die programma's a.h.w. "onzichtbaar"?

Om precies te zijn is hitman pro een combinatie van een aantal vooraf ingestelde programma's (lijstje), een grafisch front-end'je en voor iedere programma een AutoIt script dat automatisch gedraait word tijdens de installatie om alles automatisch in te stellen.

Citaat:

Betekent het dus dat je al die programma's allemaal apart op kunt starten?

Al deze programma's zijn alle gratis, dan wel voor een paar dagen of met ristricties, van het internet te plukken en gebruiken.
Ik weet niet of hitman pro de snelkoppelingen van deze programma's toevoegd. Zo niet, dan kan je ze handmatig toevoegen.

Citaat:

En werken ze elkaar dan niet tegen?

Dat denken mensen.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ze dat alleen doen, als deze programma's dezelfde bestanden hebben gevonden en het willen repareren/verwijderen.
Je kan ze naast elkaar gebruiken, zolang je maar het met bovenstaande rekening houd, wanneer je deze programma's insteld.

Daarnaast is beter rotzooi voorkomen door goed de starterspost van [centraal] spyware, adware & virussen door te lezen.

Nikoros 01-05-2008 15:52

Oké, freyk! Hartstikke bedankt voor de informatie!

LUH-3417 01-05-2008 22:16

Ik heb Hitman Pro nooit zo begrepen. Alles bij elkaar heb je van dat programma meer last dan van welke spyware dan ook. (Y)

dutch gamer 01-05-2008 22:26

Citaat:

LUH-3417 schreef: (Bericht 27466960)
Ik heb Hitman Pro nooit zo begrepen. Alles bij elkaar heb je van dat programma meer last dan van welke spyware dan ook. (Y)

Inderdaad. Ik heb een aantal jaar geleden dat programma één keer gebruikt en daarna nooit meer.

freyk 01-05-2008 23:43

Och ik kon er wel mee werken, zolang ik de boel maar goed configureerde.
Offtopic:
Ik ken mensen die dit vergeten of de kennis niet hebben om dit te doen en daardoor de schuld aan het programma geven.
Dit vind ik erg jammer, want hierdoor mist men handige opties/functies/enz

ILUsion 04-05-2008 20:43

Ik juist groot voorstander van Hitman Pro: je hoeft niet de technische kennis hebben om alles te configureren, gewoon alles laten lopen via die AutoIt-scripts inderdaad en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. Zeer handig om ook onervaren gebruikers alles te laten opkuisen, wat niet zo simpel is als je al die tools los laat gebruiken; omdat elk tooltje weer ietsje anders werkt en weer kennis voor de werking ervan vereist. Configuratie is standaard best in orde, zolang je maar niet te ongeduldig 2 van die programma's tegelijkertijd opstart en laat werken, want dan krijg je net als virusscanner inderdaad problemen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12.