Citaat:
Nikoros schreef:
(Bericht 27463860)
Alleen heb ik gelezen dat hij al die andere Anti-Spyware programma's op je PC installeert.
Of wordt het gewoon door Hitman Pro bediend en zijn die programma's a.h.w. "onzichtbaar"?
|
Om precies te zijn is hitman pro een combinatie van een aantal vooraf ingestelde programma's ( lijstje), een grafisch front-end'je en voor iedere programma een AutoIt script dat automatisch gedraait word tijdens de installatie om alles automatisch in te stellen.
Citaat:
Nikoros schreef:
(Bericht 27463860)
Betekent het dus dat je al die programma's allemaal apart op kunt starten?
|
Al deze programma's zijn alle gratis, dan wel voor een paar dagen of met ristricties, van het internet te plukken en gebruiken.
Ik weet niet of hitman pro de snelkoppelingen van deze programma's toevoegd. Zo niet, dan kan je ze handmatig toevoegen.
Citaat:
Nikoros schreef:
(Bericht 27463860)
En werken ze elkaar dan niet tegen?
|
Dat denken mensen.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ze dat alleen doen, als deze programma's dezelfde bestanden hebben gevonden en het willen repareren/verwijderen.
Je kan ze naast elkaar gebruiken, zolang je maar het met bovenstaande rekening houd, wanneer je deze programma's insteld.
Daarnaast is beter rotzooi voorkomen door goed de starterspost van [centraal] spyware, adware & virussen door te lezen.
|