![]() |
Wat heb je aan? Deel XI
Volgens mij was er nog geen nieuwe...
Ik begin dus wel :) * zwarte gympen met witte streep * zwarte spijkerbroek (BigStar) * geruit blousje (Hillfiger) * kettinkje met dwarsfluit * haar in knot |
lichte jeansrok PL land
beige Allstars rood mouwloos shirtje Benetton rood-wit-blauwe riem Hilfiger Haar in een staartje, bril van Silhouette, zilveren ring/armband |
donkerblauwe sportbroek van nike,short van replay.en dat was het!ik ben net uit mijn bed,hoef lekker niet te werken.
|
net uit bed..
zwarte wijde broek tshirt met een grote david ster, achterop mijn naam in het herbreeuws |
gehehe dat wil je niet weten :o
|
Boxershort van me vriend, en een t-shirt van de kunstbende 2000 :o (net uit bed, moet om 2 uur werken)
|
zwarte sokken Boss
lichtblauwe dockers D2 rode polo |
kijk nou rosi, je bent verkeerd begrepen: nu is er deel XI
en de vorige was toch niet deel 10 :confused: :p |
Citaat:
|
Citaat:
nee ik had "deel x" gezet, niet als in "deel 10", maar als in "wasmiddel x". Het is namelijk niet deel 10, maar ook niet deel 4,5, of 6, maar deel x, niemand weet hoeveel delen er zijn geweest. (maar goed, zoveel maakt het ook weer niet uit ;) |
Ben ook net uit bed.. nouja... heb nog geen zin gehad me echt aan te kleden :)
Ik heb mijn zwarte globe schoentjes aan, met een wijde broek die strak van boven is, mijn realmackenzies shirtje dingetje en een vestje-met-capuchon-met-streepjes |
rode skate broekje
DC's SpongeBob sokken zwart ondergoed zwart rokje zwart vestje paar armbandjes wat kettinkjuz.. |
Oranje sokken
Zwarte rib skatebroek zwart shirtje met 3/4 mouwen daarover een rode polo met korte mouwtjes Bh van spijkerstof met een roze roosje erop geborduurd :cool: Groene string Haar zoals gewoonlijk, geen make-up zwart swatch horloge, LLbanje ( 2001), kralenkettinkje |
*heeft vrij willekeurig wat kleertjes uit de kast getrokken vanochtend
Overzeas broek (zo'n net niet blauw spijkerstof kleurtje zegmaar..beetje groenachtig misschien?) Donkerblauw quiksilver shirt (check mij merkjes geil zijn :P ) Hema boxershort ..en dat was het dan wel weer geloof ik :) |
lichtroze 3/4 rok diesel
lichtroze polootje rl turquoize poloottje th turquoize riem th geen schoentjes aan, haar niet gedaan, geen make-up |
blauwe 7/8 broek sutherland
azuro(?)blauwe polo rlgolf rood/roze truitje polo jeans donkerblauw met witte sokjes hema |
Wit/blauwe broek RL
donker blauwe polo RL boxer converse allstar |
gallaz slippers..
blauwe spijkerbroek groen tshirtje 2 ringen.. 10 armbandjes.. 1 horloge.. Haar in een staart ketting |
Beige katoenen broek Benneton
Roze hemdje Lichtgroen vestje met knoopjes Mango Lila slippers Zara Zilveren ring, horloge, armbandje van beadies |
-broek D&G, normale spijkerbroek maar de kontzakken andere kleur)
-schoenen bikkembergs -instap sokjes -shirtje Hugo (zwart shirt met daarop met allemaal ijzeren bolletjes HUGO erop geschreven) -petje björn borg -boxer björn borg en mijn horloge (d&G) en bril(gucci) |
schoenen van Reef
korte broek: Calvin Klein ( was super goedkoop in Chicago 20 dollar) sokken: Chicken ( van Cow & Chicken) t-shirt: Children Of Bodom 1 horloge |
espirit corduroy rok en jasje, camel kleur
en van die zwarte kniekousen en sportieve schoentjus |
Oke gaan we:
*een heeeeele gave Dieselbroek met blauw-witte strepen, en opgezette jeansstukken in een vuil-goude wassing :D sorry, ik kon niet NOG preciezer zijn :p Heb ik gisteren gekocht bij de Dieselwinkel op Madison Avenue *een strak mouwloos shirt, hemelsblauw met groot Diesel-logo in rood/wit, ook van Diesel dus *Flip flops van Guess? *Witte Calvin Klein boxer briefs |
Citaat:
WREED :eek: |
zwarte converse allstars
zwarte sokken zwarte boxershorts beige protest 3kwarts broek zwart hemd/t-shirt iets bril dogtag van rykers |
- slaaphempje
- zwarte string - haar los ik kom net uit bed :o |
zwarte wijde broek
paasrig truitje zonder mouwen daarover een (leger) groen vestjes lila sokken donkergrijs ondergoed me schaapjes sloffen :D :p ( geen make-up en nog geen sieraden ) |
*is inmiddels wat verkleed ofzo*
SpongeBob sokken zwarte -3kwartz ribskatebroekdingiej (hohh) netpanty's kisten powerpuff sjirtje nieuwe kralen ketting |
Een zwart elastiekje
mijn bril een horloge een bruin/grijs t-shirtje een donkerbruine broeke een witte bh een witte string en witte sokken |
pyama :D
|
- Kort zwart broekje van Veromoda.
- Blauw-en-paars (supermooie kleuren) spaghetti-bandjes-shirt-geval van Tess. - Zwarte slip. - Zwarte bh. |
Ik ben beetje ziek :( , dus: kapotte losse jeans en zwart topje en hele dikke mannentrui (met brede zwwart/grijze strepen) jaja ik weer op m'n sexiest...
|
* Spijkerbroek van Diesel: donkerblauw met lichtblauw/ zeer lichtgroene versleten plekken op bovenbenen en kont. Beetje wijduitlopende pijpen (nieuw!)
* truitje met een of ander Hindoestaanse Godin erop (met een slurf :) ) (Nieuw! Uit Spanje ) * Fel fluoriserend groen kanten setje ondergoed (nieuw! ook uit Spanje :D ) * zwarte muiltjes met spitse punt en lage, brede hak. * haar in een losse staart * lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara * zilveren horloge (lijkt meer op een armband) (ook al nieuw, en ook uit Spanje) |
Heb gister groot feest gehad (zijn tot 4.45u doorgegaan) en was nogal stoned/dronken dus ben net mn bed uit en heb aan:
- Groene string met gouden glittertjes - Wit met roze H&M spaghettitruitje - Haar in de war Dat was t :o |
een paars/roze bikini
(heb net in de zon gelegen :) ) |
rood/zwarte streepjes panty
zwart rokje zwart truitje |
Ik heb me even omgekleed, dat andere was wel erg warm.
Rood rokje tot m'n knie, zwarte tanktop met erg laag uitgesneden rug ( wel mooi:p ) En teenslippers :p |
'k Kom net van mn werk :)
spijkerbroek wit hempje met rode sterretjes wit ondergoed haar in een staart (saai :D) |
grijs workershirt
blauwe overzeas boxer ben in rouwstemming, :] |
Citaat:
|
- zwarte ribbroek
- zwarte doc's - spaghettishirtje met legerprint - haar in staartje - wat kettinkjes en armbandjes en horloge enzo :) that's it...tis trouwens heel warm vandaag :s |
een handdoek rond me
ik kom net uit de douche :o |
Citaat:
|
vanmiddag:
overseaz broek zwart t-shirtje zwarte adidasjes hare in 2 staartjes nou: zwart hemdje netpanty's zwarte 3/4 rok + kettingen en armbandjes haren los |
Eerst:
Witte polo Zwarte broek Zwarte laarzen Blauw haltertopje Zwarte bh/string Rode sokken Nu: Lichtroze ochtendjas/avondjas Zwarte string/bh Rode sokken Paarse pantoffels |
- Slippers
- korte broek - shirtje van mn werk - en haar door de war :D niets boeiuhnds eingelijk, beetje Friday-stay-at-home-kleding |
-Lichtblauwe dockers d4
-Donkerbluawe polo Gant -Donkerblauwe Converse Allstars -Donkerblauwe sokken Accesoires: -Zilverkleurige Minute van Oakley -Horloge Madison Square van Gant -Leren gevlochten armbandje Luchtje: Sander for Men van Jill Sander |
schoenen: sneaker van addidas
broek: RODE overseas, skate geval dus en een wit overhempt van de zeeman, MET opgespoten smiley in rode verf dus:P owajh, een bandana als ik niet thuis ben, maar ik bespaar me ouders die schokkende beelden k kan nu ff geen foto posten, kan nix uploaden... |
- Schoolrokje (Thanx Aisa :))
- Kapotte netkousen - Streepjeskousen - Blauwe Doc's met fluorgroene veters - Zwart/wit gestreept truitje met rode letters - 2 Staartjes |
Sieraden;
bolletjes armband 2 cronical bandjes, geel + roze ketting met n dead punk Kleding; wijde overseas broek bikini eronder aan topje uit de large, met zo'n tijger kop ofsow :) geen sokken nieuwe vans! *yay* zwart met paarse lijnen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |