![]() |
2
2gedichtjes... Weer het zelfde onderwerp als de afgelopen tijd... maar dat zit nu eenmaal in mijn hoofd...
Zonder mijn gedachten Wat zou ik nu graag tegen je aan gaan liggen voelen dat alles goed is Geen kloof meer Geen 5e wiel aan de wagen Geen twijfel Vertrouwen zonder vragen Wat zou ik nu graag een vliegje zijn vrij en zonder zorgen enkel vandaag nog Nooit meer morgen Geen gedachten meer Geen vragen Geen wantrouwen Samen zonder klagen Wat zou ik graag iemand anders zijn mij zijn zonder mijn gedachten. Waanzin Zoals waanzin mijn gedachten kruist met elk woord dat ik uitstoot minachtend en waarachtig ben ik geen hoofdpersoon meer in de circel die de aarde draait schuin in de ronte is mijn bestaan niet meer dan een speldenknop en delen we onze plek we worden allemaal op onze plaats gezet door elkaar woorden en gedachten blijven relatief en gaan. |
Ze hebben alletwee wel wat. Niet echt bijzonder ofzo, maar ik vind ze toch wel mooi. :)
|
die eerste vind ik echt onwijs gaaf!
ik weet niet of jij dit echt meent (DIE EERSTE) maar ik meen hetw el.. ik voel me vaak zo.. zo onbeschrijfelijk..ik wil vaak niet zo denken als ik doe, niet zo moeilijk en doortastend... prachtig gedicht.. (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40. |