![]() |
Panik.
Ben nog nieuw op dit forum, hier kan ik dit wel posten toch?
Njah, Panik is dus een Duits bandje dat een soort rockhop (=rock + hip hop) maakt. Al sinds 2003 maken ze muziek onder de naam Panik, maar toen er bandleden weggingen en bijkwamen veranderden ze de naam in Nevada Tan. Hieronder brachten ze hen eerste cd 'Niemand Hört Dich' uit, met als eerste single 'Revolution'. Door gedoe met de producers stapten ze van Vertigo Records over naar Universal Records en mochten ze de naam Nevada Tan niet meer gebruiken, dus namen ze weer Panik als naam (oke, lang en raar verhaal). http://www.stars2meet.de/bilder/prom...T/nev_t_gr.jpg vlnr; David, Juri, Franky, Timo, (Chris) Linke, Jan. *O* |
hehe.
|
rockhop hè
|
jammer dat het niet linke jan is ipv linke, jan.
|
Goed om te zien dat orthodoxe moslimschicks ook weer gerepresent worden in de Duitse rockhopscene.
|
Heeft Duitsland echt niets anders dan tokio hotel-like bands?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ondertussen heeft hy dat ding (gelukig) afgedaan, hy heeft wle knap gezicht =]] |
Idd, ik hou het amper droog!
|
nevada tan
zo heet die zonnestudio hier op de hoek |
Omg is that Zac Efron?
|
Ik vind ze super! :D
En mensen, voor jullie ze afkraken zouden jullie misschien eens naar de muziek kunnen luisteren? ;) Hun laatste nieuwe single, was wurdest du tun: http://www.youtube.com/watch?v=WoL7ETjqBe8 Neustart: http://www.youtube.com/watch?v=myGxW...eature=related Ein neuer tag: http://www.youtube.com/watch?v=3lv54G1D6tE |
grappig dat ze net als bij tokio hotel allemaal hun eigen imagotje hebben aangemeten gekregen.
|
Grappig dat elk Duits bandje met tokio hotel wordt vergeleken:rolleyes:
Maare, je zult me toch weleens moeten uitleggen wat hun zgn aangemeten imago's dan zijn, want ik ken ze al een tijdje en heb daar toch echt niets van gemerkt.;) |
je kent ze al een tijdje?
|
Ja, een jaar nu ongeveer, vanaf dat ze bekend geworden zijn in Duitsland. (kwa band en muziek dan he, niet persoonlijk natuurlijk)
|
Nee, het lijkt me stug dat ze persoonlijk bekend zijn geworden.
|
Ghehe, hip dat er een zonnestudio is met de naam Nevada Tan.
Und yay, medefan xD |
Citaat:
|
Citaat:
hmm nee alleen duitse bandjes met jochies die zulk soort teenage angst muziek maken worden vergeleken met tokio hotel. ik zou iets als von spar nou niet direct met tokio hotel vergelijken, lols, the thought alone! HARRR HARR |
Timo (20, rap), Franky (21, zang), David (20, gitaar, piano en vocals), Linke (21, bass en vocals), Juri (22, drums) en Jan (20, DJ).
Wilde ik nog even kwyt.. :P |
Opvallend dat je medefan zich vandaag heeft aangemeld bij het forum.
|
Ik ken haar iig niet. Misschien dat ze myn bericht heeft gezien op een ander forum waar ik iets postte over dat ik hier een panik-topic heb geopent.
(of misschien ken ik haar wel maar weet ik dat niet x']) |
Nope, ik kom wel vaker op dit forum en lees wat mee, maar vond het niet de moeite om te registreren. Maar nu zag ik toevallig dit topic over panik, en wilde ik wel graag mee discussieren.
|
Opvallend dat jullie drie minuten na elkaar posten en dat je weet dat darkeyes een meisje is terwijl dit nergens uit blijkt.
|
Ik ben geabonneerd op dit topic en heb een emailprogramma openstaan, is het dan gek dat ik snel reageer? En btw het ging hier volgens mij over panik, niet over mij:rolleyes:
|
wat is het precieze vernieuwende van deze band? wat is het geheim van panik?
|
hier is nog een medefan xDxD
toevallig... njaa.. eigenlijk niet wat het geheim is van panik??? hmm, best wel moeilijke vraag, bwa ik vind ze gewoon heel goed, tzijn zo verschillende muziekstijlen door elkaar eigenlijk, zo een mix van rock en rap, ja, en nu kan je zeggen dat ze Linkin Park naapen, maar ik vind van niet :s |
:S ik ook niet
|
Citaat:
ontopic graag, voor zo ver mogelijk |
Citaat:
|
Citaat:
linkin park? nee, vind ik ook niet. ik vind het eigenlijk nérgens op lijken. |
Citaat:
|
de enige band uit dat Genre, uit Duitsland, die er mee weg kwam, in 2002:
|
Is dit 'rockhop' niet van toen Limp Bizkit nog hip was en daarna een stille dood gestorven?
|
Citaat:
|
jeh dat wou ik zeggen ja, was nota bene van de week nog op tv bij iets met die verlepte ouwe gek van de wereld draait door, lieten ze dat optreden van UDS bij jay leno zien, tof(y) ook meteen de enige band die ermee weg komt.
|
rockhop toen topicstarter verwekt werd! |
Ik vind Linkin Park geweldig vergeleken met Panik en ik heb het al niet zo op LP.
|
Citaat:
Njaa dit zyn een aantal voorbeelden. Ze schrijven en maken hen muziek helemaal zelf, =). Wat ik ook wel grappig vind, is dat ze durfen te zeggen dat ze tokio hotel een *kuch* neppe band vinden die alleen maar zo beroemd is vanwege de jongens zelf. Als je dat zegt kryg je vaak een heleboel boze fans achter je aan, maar by Panik is dat niet zo *O*. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Huilende!
|
Citaat:
|
kan er alsjeblieft even iemand slayer aanraden?
|
Citaat:
|
Citaat:
http://msnbcmedia4.msn.com/j/msnbc/C...d_6p.widec.jpg Njaa oke, misschien lyken ze een beetje op elkaar :'). (Dat meisje is trouwens zyn ex ^^') |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36. |