![]() |
Terrorizer
Heb laatst World Downfall gekocht van Terrorizer, wat een topplaat! Wie kent m nog meer en wat vind je ervna?
|
terrorizer is zeker vet
|
wat voor muziek is dat :confused:
|
Citaat:
download maar eens: - need to life - corporation pull-in - injustice etc. |
Mwah, ik heb et niet zo op nu-metal.
|
Citaat:
on-topic graag |
Terrorizer HEERSCH!!!
|
klinkt puik, lekkere drums, redelijke zang. vet.
|
ja is wel vet
|
Citaat:
|
Oh, 1 vraag: Waarom open jij over elke band die je ontdekt een topic? Het zijn vrijwel doeloze topics en ze dragen niets bij aan dit forum.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
doet me denken aan de vroege sepultrua (schizophrenia e.a.) en boven al, tis gwoon verplichte kost voor de trash liefhebber, al hoor ik toch liever death uit dezelfde periode. maar ik heb m laatst ook gekocht world downfall en nu hoorde ik op stonehenge verschillende mensen er om vragen, hij schijnt wat schaars te worden.
|
Citaat:
whahahahahahahahahahahaha Terrorizer is idd vette thrash... :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
weet ik niet welke terrorizer jij hebt, maar t is naar mijn idee wel degelijk trash of death kan ook nog, maar grindcore? |
Citaat:
|
Jij zal vast gelijk hebbehn maar ik dacht toch zeker dat terrorizer grindcore is/was. Ik bedoel de terrorizer van ''world downfall'' met pete sandoval.
|
ja die heb ik ook, maar luister die cd maar es en daarna cripple bastards - violent headache of iets van Y dan zul je het verschil tussen terrorizer en die bands (die zeker grindcore zijn) wel zo groot vinden dat je ook van mening bent dat terrorizer geen grindcore is.
|
you are laughable!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Terrorizer is wel degelijk een grindcore band! Ze zijn zelfs 1 van de godfathers van die scene!
Bands als Cripple bastards en dergelijke zijn door hen beinvloed! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |