![]() |
REACTIE GRAAG: hebben homo's een eigen lifestyle?
Lijkt me interessant! Zijn er homo's die daar iets over willen vertellen?
|
IBTL.
|
Kringspiercorrecties zijn best duur. Je wilt niet weten hoeveel rosé'tjes dat zijn. :(
|
Wtf. Hebben homos een lifestyle. Hebben negers eigenlijk een lifestyle? Of Duitsers? En ik vroeg me ook al of kinderen een lifestyle hebben. enz. enz.
|
Kijk, dit is nu typisch een voorbeeld van wat veel homo's fout doen: geaccepteerd willen worden, maar zich wel als aparte groep beschouwen. Het is kiezen of delen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"no one likes us, we don't care". My bad. Ik doelde meer op het gejank van 'niemand accepteert me zoals ik ben, grote boze wereld, boehoe'. Beetje suf imo. Wat betreft homo's: allemaal lekker zelf weten. Maar niet zeuren als er slechte grappen over gemaakt worden. |
Citaat:
Citaat:
|
Slechte grappen. Groot fan!
|
|
Popperz
|
Citaat:
|
'war' is gewoon weggebliept -_-
|
nee maar ik vind wel dat ze een eigen lifestyle moeten hebben, ergens helemaal onderin het forum oid
|
@Ts: wat vind je zelf dan?
Ik denk dat er wel homo's zijn die er een 'aparte' lifestyle op na houden, maar er zijn ook homo's die dat niet hebben. Ofzo. |
Ja net als dat er hetero's, honden, kippen en zelfs aseksuelen zijn die er een aparte lifestyle op nahouden. Zinloos dus.
|
Zelfs mijn Lego-steentjes hebben een eigen lifestyle. :)
|
Citaat:
|
nee, olhoewel...
weet ik veel moet je aan ze vragen:) |
homo's zijn toch geestesziek!!@!@!@!
|
Citaat:
|
ik maakte maar een grapje :(
|
De "!!@!@!@!" verraade dat wel, dacht ik zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Want iedereen ergens homo, hetero, zwart of wit en alles weer gemengd heeft wel een eigen lifestyle of niet. Dus slotje dan maar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |