![]() |
Thaise jongen heeft spijkers in maag
Thaise artsen zijn verbijsterd door wat Somkiet Jammoh in zijn maag heeft. De jongen, twintig jaar, meldde zich pasgeleden bij de dokter met klachten over voortdurende buikpijn. Na onderzoek bleek dat hij spijkers van vijf centimeter lengte en een vishaak in zijn maag heeft.
Toen de jongen met zijn klachten kwam, dachten verschillende artsen eerst aan een maagzweer. Toen echter behandeling met medicijnen niet mocht baten, besloten zij tot een uitgebreid onderzoek. Jammoh zegt niet te begrijpen hoe het ijzerwerk in zijn lichaam is gekomen. Hij kan zich niet herinneren dat hij ooit spijkers heeft ingeslikt. De artsen hebben nu gezegd hem enige dagen ter observatie in het ziekenhuis te houden, voor zij tot een operatie besluiten. ,,Wij kunnen hem niet lang in deze toestand laten. Er kunnen bijwerkingen optreden'', aldus een arts |
Ik weet niet hoe ik hierop goed kan reageren... Mischien kwamen die spijkers rectaal in z'n maag... Ik weet t niet. Weet je zeker dat hij niet zo'n asceet is die zichzelf pijn doed om in trance te raken? Spijkers door je tong slaan en vervolgens per ongeluk inslikken?
REIE |
Offtopic: jaja, en het zesde (!) nieuwsbericht van www.fok.nl staat ook weer op dit forum... :rolleyes:
lullig voor die jongen, maar d'r zullen vast wel meer mensen zijn met bijzondere dingen in hun maag... |
whaha, sorry hoor, maar je kan toch niet 'zomaar per ongeluk' 5 centimeter lange spijkers en een vishaak in je maag hebben zitten zonder dat je weet hoe die daar gekomen zijn?¿
:confused: |
Ik vind het een vaag verhaal en weet ik ook of ik het wel moet geloven. Wat is eigenlijk de bron?
Kan het ook niet zo zijn dat de spijkers met het voedsel naar binnen zijn gekomen? En treedt er geen oxidatieproces op in het lichaam. |
Beetje weard
|
Boeiuh...dat soort dingen gebeuren wel vaker.
|
Citaat:
Kom op. Niet iedereen hier leest Fok!. |
Nou, die dacht zeker dat ie fakir was.
|
Citaat:
ik bedoel nieuws haal je uit nieuwsbronnen en laat fok.nl nouw toevallig een nieuwsbron zijn net zoals nu.nl en telegraaf.nl.... JE MOET GEWOON NIET ZEUREN misschien is het wel als reclame bedoeld voor fok.nl :rolleyes: |
Het heeft ook in de Volkskrant gestaan.
|
Zow.. hij heeft wel een ijzeren maag. Hebben ze die vishaak er al uitgevist?
|
Uhmmmmm 1 woord...: AUWWWW!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |