![]() |
Eurovisie Songfestival 2008
Nog twee weken, dus tijd voor een topic.
Ik zie mensen als Uice en N00dles al met hun commentaar klaarliggen. ;) Eerste Halve Finale - dinsdag 20 mei 1 Montenegro Stefan Filipovic Zauvijek Volim te 2 Israël Bo'az Ma'uda Ke'ilo kan 3 Estland Kreisiraadio Leto svet 4 Moldavië Geta Burlaco A centruy of love 5 San Marino Miodio Complice 6 België Ishtar O julissi 7 Azerbeidzjan Elnur Hüseynov Day after day 8 Slovenië Rebeka Dremelj Vrag naj Vzame 9 Noorwegen Maria Houkaas Storeng Hold on be strong 10 Polen Isis Gee For life 11 Ierland Dustin the turkey Irlande,douze points 12 Andorra Gisela Casanova 13 Bosnië en Herzegovina Elvir Laković Laka Pokusaj 14 Armenië Sirusho Qele Qele 15 Nederland Hind Your heart belongs to me 16 Finland Teräsbetoni Missä miehet ratsastaa 17 Roemenië Nico & Vlad Mirita Pe o margine de lume 18 Rusland Dima Bilan Believe 19 Griekenland Kalomira Sarantis Secret Combination Tweede Halve Finale - donderdag 22 mei 1 IJsland Eurobandíð This is my life 2 Zweden Charlotte Perrelli Hero 3 Turkije Mor ve Ötesi Deli 4 Oekraïne Ani Lorak Shady Lady 5 Litouwen Jeronimas Milius Nomads in the night 6 Albanië Olta Boka Zemrën e lamë peng 7 Zwitserland Paolo Meneguzzi Era stupendo 8 Tsjechië Tereza Kerndlová Have some fun 9 Wit-Rusland Ruslan Alekhno Hasta la vista 10 Letland Pirates of the Sea Wolves of the Sea 11 Kroatië Kraljevi & 75 cents Romanca 12 Bulgarije Deep Zone & Balthazar DJ Take Me Away 13 Denemarken Simon Mathew All night long 14 Georgië Diana Gurtskaya Peace will come 15 Hongarije Csézy Candlelight 16 Malta Morena Vodka 17 Cyprus Evdokia Kadi Femme Fatale 18 Macedonië Tamara & Adrian & Vrcak Let Me Love You 19 Portugal Vânia Fernandes Senhora do mar Finale - zaterdag 24 mei 2 Verenigd Koninkrijk Andy Abraham Even If 4 Duitsland No Angels Disappear 19 Frankrijk Sébastien Tellier Divine 22 Spanje Rodolfo Baila El Chiki,Chiki 23 Servië Jelena Tomašević Oro *o* |
De clips zijn uiteraard te bekijken op eurovision.tv.
|
en NL, doet ie nog mee:p
|
oh, ik zie het al! nou we zullen wel weer 10000e worden
|
Ach ja, iig een kans van 1 op 2 ipv 1 op 3 om in de finale te geraken. (y)
Stiekem heb ik nog niet alles geluisterd, maar ik vind Cyprus en Belgie leuk. <3 |
Kut!
|
is het alweer bijna zover!
|
:y *o*
|
Citaat:
|
:eek: Hoe wist je dat? Ik wilde net vernietigend commentaar posten, zie ik opeens mij naam erbij staan :|
|
Een vriend van me die in Stockholm zit heeft me getipt dat Zweden weer erg sterk is.
|
Citaat:
|
Ik wist gewoon dat er al een topic was. Ik heb net ontdekt wanneer de halve finales zijn dus heb nu random wat liedjes aangezet, als ik wat meer tijd heb zal ik alles eens goed luisteren en kijken wat mijn favorieten zijn!
|
-iets met homo's en festivals-
|
Spanje is ook leuk. :D
|
Heerlijk, wat een crap weer! Irlande, douze points, Wolves of the Sea en dat nummer van Spanje is ook zó goed! (y)
Op www.songfestival.nl oid kan je bij zo'n stemapparaat alle videoclips kijken. |
Eurovision.tv was al als link gegeven. :p
|
Hahaha die Mr Soija met zn songfestival.
|
Citaat:
|
Ik vind het geniaal iig. :D
|
En Commendatore gaat ook weer kijken, want hij deelt de opvatting die veel anderen erop nahouden over het Eurovisie Songfestival niet.(y)
|
Ik vind het ook altijd wel vermakelijk eerlijk gezegd.. :o
Lekker liedjes in andere talen en verschrikkelijk stomme en net wat minder stomme dingen kijken. Ja, luv it :) Ik denk trouwens niet dat Hind naar de finale gaat, maar we'll see. |
Gisteren de voorronde en finale van vorig jaar helemaal teruggekeken (muv de stemmen). (y) Cornald Maas noemde daarin Oekraïnes act een 'opgepimpte vogeltjesdans', dit jaar noemt ie Spanjes act een 'geflipte vogeltjesdans'. :D
Ook even JESF teruggekeken, meteen weer me ergeren aan Sipke Jans nichterige quasi-Britse accent. (n) |
Verwerpelijk.
Maar ik ga wel juichen voor onze Hind. Wanneer is het eigenlijk? |
Zie de beginpost. ;)
Start om 21:00, althans de voorrondes. :p |
Vanavond?
|
Meen je dat nou serieus? In de beginpost staat toch echt duidelijk dinsdag 20 mei de eerste halve finale. :')
|
Oh, die heb ik niet gelezen, vent. Dinsdag ben ik niet thuis.
|
Ik zeg net dan ook, zie de beginpost, How2pk oid! :p
Schade. ;) |
Yihaa :p
|
Met Hind gaan we natuurlijk nooit winnen... Ik ga het dus ook niet kijken.
|
Citaat:
|
songfestival <3 en iedereen die niet van het songfestival houdt is een lelijke en puisterige kuthetero. Zo, dat moest even gezegd worden.
Mijn favorieten zijn: http://www.eurovision.tv/save-files/...ZE-257-172.jpg Zweden! http://www.eurovision.tv/save-files/...5-s450-fit.jpg Oekraïne! http://www.eurovision.tv/save-files/...ZE-257-172.jpg Israël! http://www.eurovision.tv/save-files/...ZE-257-172.jpg Albanië! http://www.eurovision.tv/save-files/...ZE-257-172.jpg IJsland! En het Nederlandse liedje is saai. bleh! |
Citaat:
|
Het songfestival is natuurlijk 's werelds grootste portie gebakken lucht, en dan ook nog vieze lucht.
|
Citaat:
|
Ik zag een hint van een puist in je fotoboek!
Liefje. |
Geen discussies hiero over wat je van het songfestival vindt, we hebben allles al gehoord, dus wederhalen hoeft niet. ;) Bovendien moet men zich niet zo aanstellen en het festival zo serieus nemen. Tis gewoon simpel vermaak. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik zeg niet dat het geen vermaak is, ik zeg dat het om te huilen zo slecht is. |
Niet over wat je van het festival in het algemeen vindt. ;)
|
Ik parafraseer dat maar als: niemand is geïnteresseerd in jouw mening, botulismf. Die -f is trouwens zóóó 2006.
|
Citaat:
|
Dat valt onder algemeen! :p
|
Ja, dus terug naar de liedjes!
|
Ik vind het Eurovisie Songfestival een beetje jammer, maar België mag winnen! :D
|
Citaat:
|
Het schijnt zo te zijn hè. :p
|
Portugal. <3
|
Vroeger vond ik t echt heel leuk, maar tegenwoordig vind ik t vooral crap. Zeker nu ze al die rare voorrondes hebben bedacht enzo.
Mja, uiteindelijk zal ik toch wel weer ff kijken ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |