![]() |
YouTube =]
Hallo :)
Zitten jullie ook altijd op YouTube ?? Ik wel x'] http://www.youtube.com/watch?v=yq1jYxekWXU Wil je misschien 5sterren stemmen ? Ik kan een meet&greet winnen met mijn favo band =] x |
|
Ik las JBlower.
|
Heeyyy ik zit ook wel es op youtube, gafe site is dat!! :):):)
|
they play all 3 guitar.
|
|
ik heb je één ster gegeven, alsjeblieft! :)
|
Citaat:
|
Haha, kinders toch. Misschien moeten jullie ook maar naar de JONAS BROTHERS gaan luisteren.
|
Citaat:
|
ik heb een vraagje
hoe komen jullie aan dat liedje ?? ik wil graag een liedje van de JONAS BROTHERS achter mijn filmpje aleen kan ik het nergens vinden (gratis) alvast bedankt voor je hoop - Op LimeWire zoeken, daar heb ik hem weg. Maar bij sommige liedjes op YouTube staat een link voor de download erbij. Moet je ff zoeken onder Jonas Brothers + Download misschien komt er dan wat =] Raap me op :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
tokio hotel is toch duits?
|
Frans Bauer is Nederlands, maar er zijn toch ook Nederlandse Frans Bauer klonen?
|
Citaat:
Myn enige bedoeling was ervoor zorgen dat mensen Panik tenminste een beetje kent hier in NL. Als jullie ze dan gelyk willen afzeiken.. ¬¬ |
Jij zeikt tokio hotel af, boeler!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En de griekse y is niet de letter die je moet gebruiken. IJ is correct Nederlands. |
Ja maar een y is maar één letter dus dat scheelt haar moeite met typen en ons moeite met lezen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30. |