![]() |
Waar trekken jullie af?
Wat is jullie meest gedurfde aftrekplek waar jij je hebt getrokken of iemand hebt getrokken?
Ik begin wel, niet zo spannend: Kleedkamer van het zwembad! |
ik wil graag voor de vrouwen de vraag: wat is de raarste plek dat je iemand hébt afgetrokken? bij gebrek aan eigen aftrekgelegenheid.
|
:D jammer dat ze geen smilie heb die jankt van het lachen haha!
Maar ok, even ontopic om het grappige topic nog even inhoud te geven; Ik ben ten eerste geen kerel dus ik kan mezelf niet aftrekken. Misschien kan je je vraag even aanpassen. Bijvoorbeeld: Wat is jullie meest gedurfde plek waar je je ooit hebt afgetrokken of iemand hebt afgetrokken? Nog beter: Ik ben op zoek naar nieuwe plaatsjes, geef me wat ideeën!!! De raarste plek waar ik iemand heb afgetrokken is midden in een discotheek. Happy now?:rolleyes: |
ik vind een discoteek nog niet eens zo heelraar:d
|
Ikke wel, wtf echt, ben je een van die vieze mensen die denken dat ze niet opvallen? :D:nono: Ik heb traumatische ervaringen gehad met stelletjes die zo ongeveer seks hadden op de dansvloer. Daar heb je nou steegjes voor! Of eh, slaapkamers bedoel ik.
|
Citaat:
Ach.. lang leve de onopvallende hoekjes haha. Tot nu toe ben ik wel de enige die antwoord heeft gegeven:) |
Ik vind aftrekken überhaupt niet zo boeiend dus ik kan me niet eens herinneren wat daar de raarste plek van was. Pijpen daarentegen, hm, dan komen we denk ik weer in die zwembadhokjes terecht :D Of weet ik veel, zo memorabel vind ik dat ook allemaal weer niet.
Bij deze, Get Psycho ;) |
Citaat:
Uhm ja, nieuwe plekjes nouw mijn voorbeeld was t zwembad en uhm, wat dacht iemand van uhm... haha in een winkel bijvoorbeeld de Blokker! of bij Men At Work daar hangt een stikker in de pashokjes GEEN SEX IN DE PASHOKJES! Dus dan is het wel heel spannend vooral als je betrapt word! |
Kutposts verwijderd. Ontopic, suckers!
|
Poe :( Het was toch grappig!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanneer de jeugd gaat opscheppen dat zij zich aftrekken in kleedkamers van zwembaden, vraag ik mij af of nu al oud word.
|
Citaat:
|
Zo jammer hoor, het was zo grappig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of je neemt een random bitch gewoon keihard in het zwembad!
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik ben helaas geen semi-exhibitionistische rukker. |
In een rivier
|
op de fiets *O*
|
Nu serieus.
|
Nou, echt in een rivier :confused:
|
ben een meisje :p
|
Ja en mijn was ook geen grapje :p
|
In de klas heb ik ooit klasgenoot (M natuurlijk;)) betrapt
In een kleedhokje is wel gewoontjes:p In het bos! |
I am in your fotoboek, jerking off.
|
ik als ik andwoord oke doe niet kinderachtig ik meestal onder de douch spoeld het gelijk weg
|
Que?
|
Bij iemand thuis op een klassefeest, onder de pokertafel. :D
|
Citaat:
|
ucie dankje
|
ps. ben 1 keer geruk op de scooter :)
dat was een rare plek ! tijdens het rijden :P |
op school in de WC's
|
tijdens hardlopen;)
|
Citaat:
|
In de bus! :P
Maja beter gewoon in me eigen kamer of onder de douche ofzo :) |
op de bank bij een goeie vriend van me terwijl er 6 mensen op de grond lagen te slapen
|
Citaat:
|
>.>
|
Laatste kans, anders gewoon een slotje. :)
|
Citaat:
|
Ooit afgetrokken in het bubbelbad in het zwembad, de kleedkamer van m’n voetbalteam terwijl er nog iemand was.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35. |