![]() |
[Enquete] Veeg jij je kont staand of zittend af?
Ik was hier gewoon benieuwd naar. Mensen schijnen soms hun kont staand af te vegen wat erg intrigerend is.
Indien je gestemd hebt, kun je ook aangeven waarom je staand/zittend je kont afveegt? |
Zittend. Denk er niet echt bij na. Lijkt me wel makkelijker dan staand... o.O
|
Wat een vraag, verveelde je zeker?
Staand trouwens, lijkt me nogal onhandig om het zittend te doen. |
:D :D
|
:'):D
|
Citaat:
|
Nou dat is bij mij gelukkig niet het geval :). Kan me niet anders herinneren dan dat ik het altijd staand heb gedaan. Zittend just doesnt feel right.
Wel een revelatie trouwens, dacht dat iedereen altijd staand afveegde -O- |
Staand lijkt me echt vreselijk onhandig :s
|
Citaat:
Ik dacht dat zittend standaard was, nooit geweten dat mensen staand hun kont afvegen. :eek: |
Huh, maar als je staat dan zijn je billen toch veel dichter tegen elkaar aan enzo en euh bah? :confused:
|
dit is best wel een doelloze topic:D
|
Citaat:
|
Uit empirisch onderzoek is voor mij net gebleken dat als ik het zittend probeer m'n lul steeds in de weg zit :o.
|
Citaat:
|
Staand wel ja, zittend geen idee :confused:, ik zit iig ver naar achter zou dan wat meer naar voren moeten schuiven wat tamelijk oncomfortabel zit. :n
|
Ik denk dat 't ook wel te maken heeft met wat voor toilet je gebruikt. Naar mijn weten bestaan er 2 soorten: de ene met gewoon 'n rechtstreekse gat en de andere met eerst 'n 'verhoginkje', zeg maar. Bij die tweede is de kans groter dat je staand afveegt, toch? Of niet?
|
Zittend, staand lijkt me echt onhandig.
Enne, gozer, je veegt toch zegmaar van "voor naar achter", dus je lul hoort niet in de weg te zitten, als hij op de juiste plaats zit. :p |
Citaat:
|
Whahah, zit ik met vriendinnen aan tafel, "Ja d'r is zo'n bizar topic op het forum, 'veeg jij je kont staand of zittend af?' Hoe kom je nou op het idee om zo'n topic te openen?" Vriendin 1: "Zittend?!" Ik: "...staand?!" Vriendin 2: "Zo dus..."
|
Zou er een verband bestaan tussen jongens die staand hun kont afvegen en meisjes die dat zittend doen. Je veegt je kont van voor naar achter af, dus het mannelijke geslachtsdeel zit niet in de weg. :o
Alhoewel het er bij vrouwen anders aan toegaat. :D |
Maar... als je staat dan zijn je billen toch meer tegen elkaar aan gedrukt dan wanneer je zit? :P Ik heb er nooit echt over nagedacht, maar ik had geen idee dat staand een optie was.
|
Citaat:
|
Ik vroeg me ineens af of er een verband was tussen dit en de bekende |q of |p discussie..
|
waar is de optie "liggend"?
|
Citaat:
|
Nou niet echt zittend maar ook niet staand.
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1458329 |
zitten maar ik ga wel iets naar voren zodat ik er beter bij kan..
heerlijk onderwerp weer hahaha |
Citaat:
|
Zittend lijkt me ranzig, omdat je je hand dan half in de wc moet steken.. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tussenin, hurkend.
|
Het is inderdaad niet dat ik dan rechtop sta, maar ik zit ook niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht. Waarom zou staan bah zijn? |
Citaat:
Ik dacht overigens dat iedereen gewoon altijd zat, nooit gedacht dat je ook kon staan :D |
Citaat:
Ik had dan weer niet gedacht dat er veel meer mensen zouden zitten dan staan, dus was een beetje verbaasd over de uitslag van de poll. |
Re: [Enquete] Veeg jij je kont staand of zittend af?
gatver staand:| OMG
|
Veel oudjes op mijn stage doen het inderdaad staand :|
Ik kan me er weinig bij voorstellen, zittend (licht voorover leunend) is toch veel logischer! |
Pfff.... waar je allemaal niet over nadenkt op de vroege morgen...
Zitten btw, behalve als het een vies toilet is en ik uberhaupt niet ben gaan zitten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |