![]() |
versieren of versierd worden?
kweenie of dit al eerder is geweest en of het hier hoort, maarre worden jullie liever versierd of versieren jullie. Vinden jullie dat de jongen het initiatief moet nemen?
|
Ik ben jongen maar durf nooit initiatief te nemen :(
Dus ik wordt liever versierd :D |
ik geef ze het liefst de indruk dat hun aan het versieren zijn, terwijl ik zelf de touwtjes in handen heb :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aaaanyway, ontopic: Mh... tegelijkertijd, alsjebegrijptwatikbedoel. Ik word meestal een beetje kriebelig van iemand met van die zinnen als 'heej, vuurtje?' (ok, heel banaal voorbeeld :p), of die types waarbij het gaat: "Heej." "...eh, hai." "heb je een vriend?" "eh... nee." "Ow. Zoene?" Maar meer zo van... Je kijkt allebei... En komt dan een praatje maken. (als ik een jongen al ken (ok, die 3x dat dat gebeurd is of zo) gaat het meer zo van *bam* *zoenen*, maar dat ligt vast aan mij of zo :D:D) |
Ik wordt liever versierd
|
Citaat:
|
Versierd worden, dan weet ik tenminste dat zij mij leuk vindt ...
|
Versieren heb ik opzich geen probleem mee, maar 't is toch veel leuker om versiert te worden idd weten dat zij ook wat wil.
|
Ik word liever versierd ... kan ik rustig verder dansen, terwijl iemand anders de moeite mag doen :p hehe ... maar ik werk het wel een klein beetje in de hand, ik laat die persoon(als ik zie dat die interesse heeft) zeker niet een hele avond alleen staan. Ik help graag een KLEIN KLEIN beetje! hehe, I like to have fun .. :rolleyes:
Maar ik ben zo een vreëe ik laat de jongens liefst de eerste stap zetten .. ik zal hem wel op weg helpen, maar de rest moet hij zelf doen! (y) :rolleyes: (y) :rolleyes: (y) |
Geen van beide, laten we zeggen dat we elkaar aan het versieren moeten zijn.
Want als het van 1 kant komt wordt het toch nooit wat. |
Versieren is idd té cliché. Als ik ergens sta en er komt een meisje op me af wat duidelijk op dát uit is, heb ik liever dat ze me gewoon vraagt 'neuken?'. Dan krijgt ze ook wel een serieus antwoord (wat dus echt niet inhoudt dat ik overal maar op inga, viespeuken! :D)
Ik zie versieren niet als afzonderlijk proces. Als ik met een meisje praat wat ik net ken en misschien wel leuk zou kunnen vinden, dan gaat het gesprek meestal gewoon heel makkelijk en als het dan later meer blijkt te worden zie ik dat t.z.t. wel weer. Ik ben niet echt een voorstander van versieren ofzo, dan ligt het er zo dik bovenop. Ik kan niet tegen dat huichelachtige. |
ik versier liever zelf! want ik wordt meestal versierd door jongens die ik niet moet en dan snappen ze ook nog geen hints...
|
mwah word liever versierd :D
|
ik word liever versierd....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geen van beide
|
Noem me ouderwets, maar ik heb liever dat ik versierd word en dat de jongen dus het initiatief neemt. Daar voel ik me beter bij, en al helemaal omdat ik er zelf niets van bak en een schijtluis ben. :o ;)
Ripper |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm...het moet niet echt van 1 kant komen, maar meer van allebei zeg maar.
Dus niet dat of ik of hij alle moeiete doet, hoewel dat soms ook wel leuk is :D |
Ik durf echt geen eerste stap te zetten, als een jongen gewoon bij me komt staan, ga ik wel verder. Maar anders.......had ik vast nog nooit gezoend ofzow
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |