![]() |
Grey's Anatomy #8
Er was geen nieuwe. *o*
|
omg ik ben een nepfan. Toen ik dit topic zag dacht ik ineens: "Hé heb ik de aflevering van maandag al gekeken?" en ik kon het me niet herinneren.
En nu heb ik de eerste 2 minuten gekeken (opgenomen) en nee, ik heb hem nog niet gezien. Pff, voorheen kon ik niet wachten. |
Slecht van je! :o
Volgens mij zijn ze in Amerika ook ná 11 gestopt en zijn 12/13/14 (?) ook nog maar net uit. Maar goed, ik loop nu dus helemaal bij, maar ik twijfel of ik verder ga met downloaden of dat ik ga wachten op tv :o Maar als ze stoppen met uitzenden, dan ga ik toch maar downloaden denk ik (A) @Hyphen: Ze lopen nu bijna gelijk met de VS en meestal (of naja, vaak...) zie je dan dat ze wachten en het later weer op pakken (als alle afleveringen geweest zijn van dat seizoen) |
Nou ik heb hem net gekeken en ik ben weer fan hoor. Super aflevering (Y)
En leuk dat dat gezeur met Lexie en Christina & Lexie en Meredith nou eindelijk even over is. |
De episodes van na de staking zijn stukken beter dan die van nu. :p Maar ik verklap niets hoor!
|
Citaat:
Het lijkt weer meer op het 'oude' |
Citaat:
Dat zomaar ergens stoppen, doet Net5 volgens mij niet meer gelukkig. :p |
Citaat:
toch wel :S kijk maar naar ghost wisperer ineens zitten ze weer in (volgens mij) het eerste seizoen :eek: terwijl ze ergens in het midden van seizoen 3 zaten :( |
Dat is gewoon herhalinegn uitzenden toch? :p
|
Christina met het handje van Tuck, zo lief!
Ik vind die Rose wel leuk :) Jammer dat het nu stopt :( |
Wat, stopt het? :eek:
En Rose vind ik stom. En Christina vond ik enorm lief. |
Jaaa.. op de net5 site staat "momenteel geen afleveringen" :o (of staat dat er de hele tijd al? :P)
|
In de gids staat 'slot', en volgens mij werd het ook gezegd?
|
Nee nee nee :(
Het begon net weer leuk te worden de laatste 3 afleveringen! |
Ja vet debiel. Ik ga online wel verder kijken dan. Tss.
|
Het lijkt me wel grappig als Lexie bij George gaat wonen :D
|
Vraagje over die nieuwe afleveringen. Staan ze ergens online op internet? Ik kan niet downloaden, normaal kijk ik altijd op watchtvsitcoms.com, maar die gaat maar tot aflevering 12 (Lay your hands on me) geloof ik..
|
Ik vind Rose stom. :mad:
|
Ik vind Rose leuk. :)
Wat was er nou met dat zoontje gebeurd? Ik zapte te laat terug na de reclame. |
Hij probeerde in een boekenkast te klimmen, en toen viel die bovenop hem.
|
Onder een boekenkast gekomen, want die viel bovenop hem.
Volgens mij is Rose wel leuk, alleen ik vind het kut dat het weer stuk loopt bij meredith en derek. En daarom vind ik Rose niet zo leuk. Maar ik word ook doodmoe van meredith en derek en dat constante gezeur, dus misschien maar beter ook zo. Volgens mij een record dat ze in 1 aflevering bijelkaar zijn en weer uitelkaar gaan.-O- |
Precies, daarom. Dat Derek/Meredith gedoe wordt een beetje vervelend. Dus ik vind het wel leuk dat er nu eens even wat anders is. En Rose zelf vind ik ook wel leuk :) Ik zou het niet erg vinden als Derek en Meredith ooit weer samen komen, maar dan asjeblief zonder al dat gedoe en gezeur de hele tijd.
|
Bedankt. (y) Ik dacht dat hij was aangereden ofzo, omdat ze het over een hek had.
Ik vond Meredith de laatste tijd al vervelend wat betreft die relatie, dus ik vind het ook best allemaal. |
Ik vind Meredith in het algemeen niet zo'n leuk karakter moet ik zeggen.. en ik vind het nog steeds jammer dat Adison weg is.
|
Citaat:
|
Dit mag niet volgens mij...
|
nou en.
|
Ik vind het niet zo leuk meer eigenlijk:s
|
Ohw, ik wist niet dat het niet mocht. In het vorige topic zei niemand er wat van.. Maargoed, maakt niet uit, ik pm wel ;)
|
Uhhhh! Echt stom dat het weer stopt! En er komt niet eens iets leuks voor in de plaats :( Cold Case, daar zit ik echt niet op te wachten, wat is dat nou voor slechte maandagavondserie? En Army Wives, is dat wat?
|
Cold Case is hele goeie serie hoor.
|
Ik vind het echt raar dat ze nu alweer stoppen :S
Cold Case is idd wel een goede serie. Army Wives is van dezelfde makers als Grey's, maar betwijfel of het zo leuk is |
Cold Case kan nog zo goed zijn, het is gewoon geen lekker ik-hang-op-de-bank-en-kijk-een-fijne-maandag-avond-serie. En Army Wives ziet er idd veel minder uit. Maar ach, ik ga het wel proberen.
|
Cold Case heeft geen soapwaarde, zoals ik dat altijd noem. ;)
|
Precies :p
|
Vanaf 19 juni wordt Grey's Anatomy vanaf seizoen 1 herhaald op net 5, iedere dag om 19.30:
http://www.net5.nl/web/show/id=80362...peofpage=78934 |
Wel een beetje vervelende tijd maar ik ga denk ik toch maar weer kijken. Eerste seizoen is leuk en bovendien komt er verder toch geen ruk op tv.
|
Is dan GG afgelopen zeker? :p
|
Citaat:
|
Nee, nu komt er om die tijd McLeod's! En daar ben ik aan verslaafd :(
|
Is McLeod's dan niet helemaal afgelopen?
Want volgens mij zijn ze nu met het laatste seizoen bezig, en aangezien ze elke dag uitzenden, zullen ze best snel aan het einde zijn.. |
Ik denk dat ik het seizoen maar even af ga kijken t/m aflevering 17 vanavond... :bloos:
|
Citaat:
|
Wat is er trouwens eigenlijk gebeurd in de laatst uitgezonden aflevering??
Heb 't al meerdere mensen gevraagd, maar niemand weet 't meer :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien "moeten" jullie die "discussie" even ergens anders voort zetten over McLeod's? ;)
|
Ja, ik zat al "Huh? Laatste seizoen van Greys? Wtf?" voor ik goed las.. :P
|
Sorry :o
|
Ik werd even blij toen ik las dat er een seizoen 8 kwam :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |