![]() |
Verschillende stijlen
Hey, ik ben iemand die zich "anders" kleedt dan andere. Ik ben nl een alto met vrienden;) Wat vind jij nou van mensen die zo zijn? Of ben je zelf ook zo iemand? Alvast bedankt voor het reageren;)
|
Alto zijn is niet zo "anders" meer hoor.
Waarom ben je alto, dat is de vraag. ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben gewoon mezelf.
|
iedereen mag zichzelf zijn toch? just do it!!;) en op de vraag waarom ik alto ben? ik hou van de stijl en de muziek!
|
Niets mis mee natuurlijk. Mening persoon maakt zich ook schuldig aan het luisteren van alto muziek. Maar de meeste zijn al over het kleden-naar-muzieksmaak heen.
Dig je Tokio Hotel ja? |
jupz ook(H) maar ben meer van nightwish en good charlotte en skillet;)
|
Lekkerlekker, jij komt er wel!
|
nightwish for lifee!!:mad::mad::mad:
|
fishmaster. nightwish was alleen leuk toen tarja erbij zat.
ot: ik ben een trucker zonder truck. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het maakt niet uit wat ik doe, ik zie er toch altijd weer precies hetzelfde uit als iedereen.
|
Ik heb juist het tegenovergestelde, het maakt niet uit wat ik doe, ik zie er nooit precies hetzelfde uit als iedereen. Vind het wel leuk eigenlijk :y
Ik duik gewoon iedere ochtend opnieuw mijn verkleedkast in en pluk er het een en ander uit. De ene dag loop ik erbij als über meisje, de volgende als gothic en die daar op loop ik weer in spijkerbroek en één of ander maf tshirt. Nu ik erover nadenk, vind ik dat eigenlijk hartstikke leuk om te doen(y) |
Wow wat een mazzel heb je dan :):)
|
hej mala, jij vroeg om tips hea? dat kan, maar even serieus, wil je gewoon opvallen, wil je aandacht? of wil je gewoon lekker jezelf zijn? hoort het "anders" kleden bij je gevoel? of vind je dat je er "stoer" door wordt? Sorry, klinkt miss heel lullig maar dat moet ik even weten voor ik je tips geef;)
Groetjes van miekiej10 |
Dat mensen hier over nadenken. Ik draag gewoon wat ik leuk vind. :):):):):):):):bloos::):):);):)
|
Zelf ben ik fan van rode en gele overzeas broeken. Niet omdat ze anders zijn, maar gewoon omdat ze zo lekker zitten :)
|
okej;)
|
Doe een digitale bijdrage in het fototopic en later kun je er om lachen. Je zal in ieder geval niet de eerste zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: :D:D:D;d;;d:D::;dd;d:D:D:D:;d |
idd:D:D:P
|
Citaat:
|
Citaat:
http://pyromusic.net/images/interviews/60_2.jpg \m/ :mad: |
|
|
|
Citaat:
|
Ik haat alto's. Het zijn mensen die zich verzetten tegen de welvaart van hun ouders. Jullie zouden je moeten beseffen hoe goed je het getroffen hebt! Pauper alto's vind ik dan wel weer te pauper voor woorden. Die moeten afgeschaft worden. Beter dat je een paar Louis Vuitton tassen koopt, want met je Overseaz broeken kom je niet ver.
|
LEAVE ALTO'S ALONE, LEAVE THEM ALONE I SAY, I'M SUPER SERIOUS :mad: |
Citaat:
Vroegah, (15 jaar geleden) toen mijn zus van de metal was was het net zo. Alto's= kakvolk. [/stook] |
die stukabroeken zijn toch teringduur?
|
Citaat:
|
Citaat:
:evil: |
precies!!
|
hoi.
|
waren er " vroeger " niet altijd enorme alto discussies op lifestyle? dat was bijzonder vermakelijk kan ik me herinneren. maar ja, nu is het toch een beetje loos allemaal.
|
Citaat:
|
Nee want jij bent zelf natuurlijk KENKERCOOL.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
o mg angellena...good old dayz. wat dat betreft is het hier wel saai geworden.
|
Misschien tijd om de lepra eens terug te brengen?;)
|
Misschien moet iedereen ontopic blijven :D:D:D:D:D:D:D XD
|
Het is mijn stijl om off topic te zijn:p:P:P:P
|
gefeliciteerd:P
|
Ehh even om te reageren. Ik vind dat iedereen moet dragen en luisteren wat ze mooi vinden, das juist goed..
Maar waarom word je alto? Is het de muziek en de kleding die je alto maakt? Of je vrienden? Of zit de alto diep binnenin je? Ksnap het niet..:confused: |
Goeie vraag Luki!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |