![]() |
9 augustus 2003
Uit het nieuwstopic: 9 augustus: Kruimel helpt mee op Klassieke Oudheid, en Mutant op Drugs & Alcohol.
En na bijna 5 jaar ga ik er dan toch echt mee stoppen. Ten eerste om persoonlijke redenen natuurlijk. Ik ben weer niet meer opgenomen, maar het gaat toch niet allemaal zoals het moet gaan. Ten tweede: ik heb er geen zin meer in (wel in drugs & alcohol, niet meer in het forumbazen). Ik ben intussen bijna 26 en het de tijd dat ik alleen maar op het forum rondhing is ver voorbij (tegenwoordig is dat BF2 en GTA4, maar toch...) Ik ga jullie dus verlaten als forumbaas. Weet dat dit forum mij het meeste moeite kost en dat ik het liefst stiekem die titel fb onder mijn naam zou willen houden en hier blijven hangen, maar dat is gewoon niet eerlijk als ik er niks voor doe. Bij deze dus mijn afscheid en een bedankje voor al die fijne, vage jaren, al die IZSADC-topics, gave meetings en een hoop gelul ^^ Geïnteresseerden kunnen zich bij deze ook opgeven voor de openstaande vacature. |
Ik wist het al, maar dat maakt het niet minder jammer. Het topic heb ik sticky gemaakt, dat is nog het minste :)
Veel plezier met de andere dingen in je leven Muut! |
*geinterreseerde is*
Alhoewel dat bij veel mensen niet in de smaak zal vallen, wil ik me hierbij serieus aanmelden. Feeling met het onderwerp. Een beetje gefaald FB-schap, waar ik erg veel van geleerd heb. Zo niet, no hard feelings. Eventueel wil ik ook wel tijdelijk de functie overnemen tot jullie een geschiktere kandidaat gevonden hebben. |
Jammer Cat :( Wel begrijpelijk, maar dat is zo'n vervelende dooddoener die altijd uit de kast wordt getrokken. In ieder geval veel succes in je persoonlijke leven gewenst en veel plezier met larp en al je andere passies.
X Joyce |
Daarom noemde ik het al niet eens ;)
Ze weet dat ik het kut vind dat ze weg gaat! |
Oh, mocht ik out-of-the-question zijn, dan wil ik Wammus voordragen. Zo'n beetje de meest stabiele factor op D&A en de ban die hij heeft gehad is volkomen onterecht.
|
Damn, dat is jammer.
Nou is het altijd jammer als er een bekende ava en sig minder tot niet meer opduiken, maar http://forum.scholieren.com/image.ph...ine=1170689058 was toch wel onderdeel van het d&a meubilair ;) Ik vond je allereerst een goede fb. En na de waardige wijze waarop je je scepter zwaaide lijkt het me dat het de moeilijkste beslissing uit een fb loopbaan moet zijn om je taak weloverwogen neer te leggen. En daar heb ik bewondering voor. Hoewel ik nergens lees dat je je s.com account gaat opheffen wens ik je toch succes en plezier me de je andere belangrijke en leuke dingen. That said, ook ik ben geïnteresseerd nu de vacature openstaat. Maar ik vind Dead en Wam ook hele geschikte insightvolle en pluizige kandidaten. |
:(
volgens mij heb ik meer woorden met je gewisseld irl dan op dit forum, maar toch jammer!! enneeehh, dead e/o wam for president!! :cool: |
Citaat:
|
Ik post hier normaal gesproken nooit, maar ik wil toch even zeggen dat het jammer is dat je er mee stopt, Mutant.
|
Ook ik wil hierbij Mutant heel hartelijk bedanken voor de bewezen diensten, de leuke meeting die we hier gehad hebben en de leuke tijd hier op het forum. :)
Ook ik meld me hierbij aan voor de openstaande functie hoewel ik weet dat ik me ook niet altijd even netjes gedragen heb maarja, fouten maken we allemaal. ;) |
Wam! of dead!
|
Tijdje geleden dat ik hier was maar jammer dat je ermee stopt maar ik begrijp het ook wel hoor :)
|
Veel succes met de verdere gang van zaken.
|
hey jammer dat je weggaat :)
heb erg genoten van je fb-schap ;) hehe ook al kom ik hier niet vaak meer :p |
Deze kan nu ook wel unsticked. Proficiat Wammus!
|
Tnx. *O*
Ik ga uiteraard mijn uiterste best doen een waardige vervanger te zijn. |
Dag Mutant :wuif: en succes Wammus (y)
|
gefeli wim!! =)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |