![]() |
Star Wars Trivia
Jaja, een beetje onorigineel ik weet het
Zoals de titel al zegt.. Star Wars-trivia. Iemand stelt een vraag over Star Wars. Dit kan over alles gaan, de films, de merchandising, de muziek van John Williams in de films, dingen in het algemeen over Star Wars.. Ik stel de eerste vraag. geef je antwoord via quote Laat ik 's makkelijk beginnen.. 1)Welke beruchte bounty hunter,gekenmerkt door zijn Mandalorian "armor" viel in de mond van de afschrikwekkende Sarlacc? |
Citaat:
Om er maar meteen op aan te sluiten: Hoe heet zijn vader? |
Jango Fett
Hoe heet de nieuwe koningin van Naboo? |
Jamillia
welke werktitel werd er aan return of the jedi gegeven om te voorkomen dat er te veel fans/journalisten op de set afkwamen? (en nee, ik bedoel dus niet revenge of the jedi) |
"Blue Harvest".
De officier die Leia wegvoerde in Bespin Cloud City in Empire--wie speelde hij nog meer (in dezelfde trilogie)? |
Citaat:
ik weet het niet same on me |
hoe heten de robots die op vuilnis bakken lijken in starwars :confused:
|
Citaat:
En die robots zijn volges mij R2's Nieuwe: Hoe heet het sterrenstelsel dat uit het archief is gehaald... |
Citaat:
|
in deel 6 zie je in jabba's paleis een spin achtig robots [cyborg ]lopen waar zijn die voor [of wat zijn het ]
|
Ik bedoelde Kamino :D foutje
|
Citaat:
|
Acteur van de officier die Leia wegvoerde in Empire speelde ook Boba Fett in de originele trilogie.
|
Citaat:
wat was de achternaam van Luke in de ruwe samenvatting en eerste draft van 'a new hope'? |
officieel Luke Skywalker en dat weet hij
hij zit bij Owen en Beru Lars en Boba heeft geen vader Boba is ene onbewerkte kloon van Jango op welke planeet en bij wie is Leia opgevoed? |
Citaat:
FOUT:p: het goeie antwoord was Luke STARKILLER, maar dit is (gloof ik) tussen de tweede en derde draft veranderd in Skywalker, omdat dit vriendelijker klinkt Citaat:
wat was (voor de release van ep2) volgens de (officiele :eek: ) spin-off novels de echte naam van Boba Fett (wat dus een schuilnaam zou zijn) |
Citaat:
|
waarom zijn de laatste twee uitgekomen starwarsfilms commerciele prut vergeleken met de oudste 3?
|
Citaat:
|
Citaat:
of is t gewoon jeugdsentiment? :) |
Citaat:
episode V: the empire strikes back (een makkelijke) hoe wordt de eerste looptank tijdens het gevecht tussen de rebellen en het rijk op de ijsplaneet Hoth neergehaald? |
je bedoelt met die harpoen+touw?
hoe heten de hyperspace-verkenners die de sith ontdekten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
als t zo moeilijk is, een beetje hulp
1 van die 2 is Jori Daragon nu de ander nog :p |
Citaat:
|
deze is simpel
hoe heet het vrachtship van han solo |
Citaat:
het antwoord op mijn vraag was dus jori en GAV daragorn (khad gehoopt n hoger niveau aan te kunnen snijden ;) :p) volgende: welke Dark Jedi (Sith) gebruikte t eerst n dubbele lightsaber (hint: niet Darth Maul) |
Citaat:
|
nope
|
Citaat:
|
(y) (y) (y)
volgende vraag? |
Hoe heet de groep kinderen die Yoda lesgeeft in AOTC?
|
de enig jedi-trainees die ik bij naam ken zijn padawaans, maar dat zijn niet de goeie in deze
kleine hint misschien??? ahhhhh, toe??? ;) |
De kids maken deel uit van een een groep. A clan, as it were.
|
Wat is de topsnelheid van QUADINAROS' podracer
:confused: |
Citaat:
|
ja, maar volgens een boek uit begin jaren 90 heette Boba oorspronkelijk Jester Mereel - zoals ik zei VOOR ep 2 dus
|
Citaat:
Die kids maakten deel uit van de Bear Clan. |
Citaat:
en hij was politieman |
WAT IS DE NAAM VAN DE MEESTER VAN EXARKUN
toen hij nog een jedi was |
Citaat:
(en zelfs google *sneakysneaky* kon me niet helpen) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |