![]() |
Stating the obviouz!
Graag jullie mening over deze band:
http://www.myspace.com/statingtheobviouz We zijn ongeveer een half jaar bezig. Ik zou van jullie weten wat jullie er van vinden. Positief of negatief, maakt niet uit. Graag alle negatieve meningen uitleg erbij, dan hebben we er ook wat aan. Mocht het je muziek gewoon niet zijn en heb je zin het af te kraken om die rede, ga je gang. Je mening over de mix van het eerste nummer is ook heel erg welkom. Wat zou er beter kunnen en hoe zou jij dat doen? De mix van het tweede nummer hoef ik geen mening over, want ik weet dat er nog foute dingen inzitten. |
Je band is te vet voor een Z in plaats van een S.
Verder vind het soms een beetje Linkin Park, maar dat heb ik wel vaker. Cleane vocalen en gegrunt samen, ik vind dat zelden werken. Maar het is wel gewoon lekker. |
Alles is ook "hard to describe" tegenwoordig. :D Is dit niet gewoon metalcore? Hoe dan ook, wat jullie proberen te doen, doen jullie wel goed, alleen het mag iets origineler want zo voegen jullie niks toe aan wat er al is. Verder zou ik ook een s nemen in plaats van een z en mag je de tekst op je myspace wel verbeteren.
|
Zozo, voor een band die pas een half jaar speelt vind ik het best netjes!! Nummers zitten goed in elkaar, strak gedaan, I like :)
|
offtopic: Die zanger is sexy :D
|
Ik vind vooral de cleane zang errug vet gedaan.
(Dat geschreeuw kennen we nu wel eerlijk gezegd) Maar dit zit goed in mekaar, nu alleen nog gaan voor de originaliteitsprijs ;) |
Citaat:
|
Rede voor de z aan het einde was dat er al heel veel bands met een s waren. Ook de myspace enzo waren al bezet. Daarom hebben we maar voor een z gekozen. Maakt ons verder niet uit.
Binnenkort komt er weer een nieuw nummer online. Optredens beginnen na de zomer. Bedankt voor jullie reacties! |
up!
Nieuw nummer online. Graag jullie meningen weer. Beter dan de vorige? |
Citaat:
Het swingt wel, i like it :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04. |