![]() |
Handwas *vage vraag maar heb wel dringend antwoord nodig*
Ik heb mijn jurkje net gewassen, hij is van 97% van Polyfilament en van 3%^lycra. Ik heb werkelijk geen flauw idee wat dit in houdt..
Mijn vraag is eigenlijk meer hoe lang kleding nodig heeft om te drogen? :P Gezien dat ik hem morgen aan moet eigenlijk, en heeft anders iemands tips waardoor hij beter kan drogen? Hij hangt nu op een warme kamer met een ventilator erop... |
Ehm, ergens waar toch langsgaat als buiten geen optie is.
|
goed uitwringen uiteraard en voor een open raam hangen. Als het goed is, is je jurkje morgen dan wel droog. En koud :)
|
Je kunt beter je jurkje in de magnetron leggen, daarna de oven in en daarna in de frituur. Drie minuten op 180 graden, serveren met een koele fles rose. Smakelijk.
|
En niet vergeten:
Na het plassen, handen wassen (of moet dat handwassen zijn :$) |
Nuke dat ding in de magnetron.
Werkte bij de polo van een vriend van me erg goed. |
Ik ga het kledingstuk in kwestie dan meestal strijken, werkt goed (y).
|
gewoon strijken of in een open raam hangen of buiten hangen. vaak strijken kan ook helpen maar het licht er aan hoe nat ie is;)
|
Ik krijg bij strijken juist natte vlekken op mijn kleding maar dat zal wel aan mijn strijkijzer liggen :confused:
|
hmmm ik denk het wel ja. Tenminste, bij mijn strijkijzer gebeurt dat niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wie strijkt er tegenwoordig nou nog.
|
Ik! :D M'n pyjama (Y)
|
Citaat:
@TS: Is het je nog gelukt om een droog jurkje aan te doen? |
waarom zou je een pyjama strijken. :(
|
Omdat je niet in een kreukelige pyjama op Tokyo Hotel wilt liggen vingeren.
|
Citaat:
Zo dan! :evil: |
Citaat:
|
Als ik dingen op de hand was, wring ik het eerst altijd goed uit en daarna draaide ik het nog even in de sla centrifuge (of gewone centrifuge of de centrifuge van de wasmachine) om er zoveel mogelijk water uit te krijgen en dan hing ik het op.
|
Citaat:
|
Ik denk dat je met al deze mooie tips wel uit de voeten kunt :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19. |