![]() |
Orange prepaid
Hee!
Ik weet niet of ik dit op de goede prek heb gezet, maar goed (A)... Heeft 1 van jullie orange prepaid talk/text of music? Nu heb ik de 'gewone' orange maar dat is erg prijzig! De prijzen van talk text of music zijn veel beter! Maar nu is mijn vraag... is het het zelfde als een abbonement dat t automatisch opwaardeert? of idd gewoon prepaid? Dat je het opwaarderd als je er zin in hebt? Wat vinden jullie ervan? |
Ik heb een orange abbo en dat is niet prijzig, vind ik. Dus.
Verder heb ik geen idee. |
Ga weg ga weg ieeh. *lalalala not listening*
|
Vraag T-Mobile.
|
23 cent voor 1 sms vind ik naar verhouding van de 9 cent toch best duur :P
maar ik heb ook geen abbo :P |
Citaat:
|
O wacht ik ben op DK beland.
Ik dacht al. :o |
Oh ik lees nu pas je beginpost.
Het is niet een abonnement, gewoon prepaid. IIG die van die 300 gratis smsjes. Die andere is volgens mij wel maandelijks. |
Orange music komt volgens de site in zowel een prepaid als een abbo vorm, dus zo te zien kan je kiezen.
http://www.orangemusic.nl/ |
Dat van die 300 gratis smjes, heb ik, daar ik zelden bel en bijna nooit opwaardeer. :p
|
dan ga ik t gewoon proberen
des noods meld ik mijw eer af ^^ :P |
Ik heb gewoon prepaid van Orange.
|
Kijk wel uit waar je aan begint. Dergelijke types van abbo's / prepaids zijn vanwege de extra'tjes vaak duurder dan de gewone variant. Ik weet niet zeker of dat hier zo is, maar het zou weleens kunnen dat je eindigt met een dure manier van bellen of sms'en.
Succes in ieder geval. |
de prijzen lijst leek me te vallen :P ... ik zie wel :P
|
Als je prepaid wilt raad ik je T-mobile 24/7 aan: altijd 7 cent per sms en 24 cent per belminuut.
|
Citaat:
|
Oh, wist ik niet.:confused:
|
Ik heb een abbo met like 150 minuten en 50 sms voor iets van vijf euro / maand...
|
Maar dat is van Debitel.
|
Citaat:
|
Waarom typt iedereen abbo? Je schrijft abonnement, dus dan zou het abo zijn.:p
|
Ik heb sim only abo (:P) 240 sms of 120 belminuten p.m. voor 10 euro p.m. van Hi.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom is dit topic nog open?
|
ga voor vodafone!! We love vodafone
dan neem je blokx en dan sms je 1000 smsjes voor 10 euro!!! en als je naar een thuisnummer belt is dat na de 3e minuut gratis (tot een uur) en in het buiteland is het goedkoper enzo.. |
Citaat:
prepaid o.a 300 grts sms 10 - 20% extra btg grts naar andere orange |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31. |