![]() |
De juiste condooms
Hej boys en girls
Ik zou graag willen weten welke maat condooms ik nodig moet hebben. Ik heb gelezen dat er vele maten ( small medium large.) Me penislengte is tussen de 15 en 16 cm en de dikte van mijn penis is 4,7 cm.. welke maat condooms heb ik dus nodig |
doorsnee piemel, doorsnee condoom.
Hoe heb je het trouwens opgemeten? |
gewoon liniaal erlangs gelegd van waar waar de penis begint tot het uiteinde van de eikel
|
gewoon gewone, die passen bijna altijd of je moet freakishly groot of klein zijn.
|
Ik heb eens zo'n ding opgeblazen, ze worden 20 cm dik ofzo, ik geloof de jongens niet meer die zeggen dat hun piemel er te dik voor is. En als die dat wel is, wil ik geen seks met ze.
Dat waren medium condooms dus. Dat zou prima moeten passen. |
Citaat:
|
Een goeie vriend van me klaagt wel over een knellende randje trouwens. Te brede penisbasis.
|
ik gebruik nog nooit condooms
|
Citaat:
|
Citaat:
|
normaal zal prima werken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil het altijd nog een keer proberen, maar ik ben er een beetje kriebelig voor :p
|
Ja het randje is inderdaad nog opgerold en zal strakker zitten.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Jippy's, huismerk kruidvat en huismerk etos hebben een nominale breedte (daar bij dat knellende randje dus) van 52 mm, meeste durex hebben 54 of 54. Alleen durex XL heeft een breedte van 57 mm.. Bij cristine le duc hebben ze niks wat je niet bij kruidvat kan halen by the way.. durex en hun thuismerk... maar das ook 52 als ik me goed herinner..
|
Citaat:
maar als je een beetje verstand van zaken hebt weet je ook dat dat uitrekken een dusdanige interne kracht nodig heeft, en dus een tegenkracht veroorzaakt. als die kracht zó groot is voor een oversized penis, kan 't zijn dat ie direct slap word van een 'normaal' condoom. Ik heb daar zelf behoorlijk last van. Gelukkig wil mijn vriendin t liever zonder (en is ze aan de pil die ze nog regelmatiger slikt dan een zwitsers uurwerk, met eens in de 2 maanden een zwangerschapstest voor het geval dat) , en dat scheelt een hoop frustraties. |
Wat een bullshit.
|
de enige condooms die echt knelle zijn die joepi troep dinge, die vna 10 voor een euro, die scheuren ook regelmatig, ik heb een gewoone lul dus ik neem aan dat andere dit ook memaake, is wel iritant, maakt het nuteloos er 1 te gebruike :S
|
Citaat:
|
Wat voor condooms heb je eigenlijk? Hoe weet ik of tie past? Welke maat moet ik nemen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20. |