![]() |
gevangen
Ik zit gevangen tussen emoties.
Die van anderen en die van mijzelf Alles wat ik doe hangt af Van wat zij willen, niet van wat ik wil Ik probeer iedereen tevreden te houden Zelfs ten koste van mijzelf Mijn gevoel niet langer kunnen dragen De dingen niet meer kunnen zien Geen uitweg En waar was het begin ook al weer? Ik zit gevangen tussen emoties Die van andere en die van mijzelf Tranen opvangend voor iedereen Verdrink ik bijna in mijn eigen verdriet Dingen verzetten voor anderen En alles staat mij in de weg Niet meer wetend wat te doen Sluit ik mezelf op Zoek het maar uit Verlies ik jullie allemaal Maar vind mijzelf Ik zit gevangen tussen emoties Die van mijzelf alleen Buiten gesloten van het leven Mis ik jullie Ik mijn glazen kooi waar ik veilig dacht te zijn Verdrink ik in alle tranen Jullie tranen die ik heb meegenomen Pijn die ik nog steeds bij me draag Schimmen zie ik achter het matglas Ik herken iedereen stuk voor stuk Voel een afstand tussen ons Zo verloren en alleen Ik zit gevangen tussen emoties Maar het maakt mij niets meer uit Samen huilen lucht zo veel op Met zijn alle samen zijn En lachen doen we meer We zijn terug bij het begin Hand in hand Arm om elkaar heen We zijn terug bij het begin Met een andere afloop Een ander level En samen komen we er wel |
Ah wat lief! Echt mooi!
|
Citaat:
precies zoals ik me nu ook voel...... dit heb je goed neer gezet mag je wel trots op zijn |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32. |