![]() |
mijn verdiende loon
op mijn wekkerradio verschijnt er 0.10
ik kan weer eens niet slapen er zitten weer dingen in mijn hoofd te malen die me maar wakker houden ik zit maar te denken of ik nu dat mesje zal pakken ermee een snee meemaak op mijn arm terwijl het bloed druppelt het zal pijn doen maar dat is mijn verdiende loon ik zal moeten voelen hoe dik ik wel niet ben weer vier minuten verder inmiddels ligt het mesje al naast me netjes opgeborgen in papier zodat niemand het ooit zal merken dat het er is het zal niet lang meer duren voordat mijn vingers het mesje raken en het stevig vast houd boven mijn huid het zal langzaam mijn huid raken dan zet ik de punt van het mesje in mijn huid en maak dan een snelle beweging naar beneden terwijl het bloed zichtbaar wordt ik dep het dan wat af en het zal eventjes duren voordat de pijn echt weg is maar het was immers mijn verdiende loon liefs miekje p.s. ik vinnem zelf niet echt geweldig, maar toch. En remco als je dit leest, sorry, maar ik kon het niet laten, en ga alsjeblieft niet in je eentje over me zitten piekeren, maar kom dan naar me toe, dan kunnen we er over praten. oke. ik wil van jullie horen, wat jullie er van vinden? [Dit bericht is aangepast door lucy (16-08-2001).] |
ik vind hem wel mooi hoor.
waarom vind je hem niet mooi dan? is remco je vriend? waarom snij je omdat je jezelf dik vind? meisje toch! het zal vast niet zo erg zijn! en wat maakt het uit! (ik ga er effe van uit dat remco je vriend is) remco vind het niet erg! hij vind je wel mooi, das toch ook heel belangrijk. en weet je, ookal ben je lelijk van de buitenkant dat boeit niet: zolang je maar mooi van de binnenkant bent want dat is het gene wat telt! je uiterlijk zou je eventueel kunnen veranderen, iemands innerlijk niet! en je kan er mee stoppen! ik snee me ook een schele versuffing maar ik heb het nou al een maand (langer zelfs) niet gedaan. de behoefte komt wel terug soms, maar dan denk ik aan wat leuks, aan me vriend enzo en dan voel ik me al wat beter. of ik bel mijn beste vriendin en lul een beetje. en dan vergeet ik het weer. heel veel liefs en sterkte shy. ps; je mag me altijd mailen, dnek nie dat je dat wil maar als je er over wil talken ofzo.. liefs. |
Hey miek,
Waar is dit nou voor nodig meis http://forum.scholieren.com/frown.gif Dit doet me wel beetje pijn. En dat is pijn die helemaal niet nodig is. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik et moet zeggen, maar je moet niet denken dat je dik bent, want dat ben je NIET. En dat snijden is al helemaal nerges voor nodig want daar wordt alles alleen maar lelijk van en je bent een mooie meid. En ik weet zeker dat remco je in alle situaties kan en ook zal steunen. Je moet veel met em praten. Meer weet ik voor nu niet te zeggen. Kop op meis!!!! Kuszie en knuffie Erikjuh |
Meisje... Ik krijg rillingen over mijn rug. 't Is zo herkenbaar allemaal... En het doet best veel pijn om zulk soort dingen weer terug te lezen... Meisje, ik wil je niets opdringen, maar wil je wel wat vragen. Wil je jezelf alsjeblieft niet meer snijden. Kom op, je kan het... echt waar... Je verminkt jezelf nu alleen maar, en nu scheelt het je waarschijnlijk nog niet zo veel, maar later wel, dan krijg je er spijt van... Echt meis... je bent veel beter af zonder. En probeer alsjeblieft vol te houden, want ik weet dat je het kan. Ik heb het ook 3 jaar lang gedaan... Ik ben bij de bijna 4 jaar gestopt... En dat is nu 5 weken terug en ik heb het nog steeds niet weer gedaan. En dat je dik bent... Nja, ik ken je dan wel niet, maar dat zeggen zoveel mensen van die leeftijd, maar dik zijn is voor de meeste mensen sowieso dikke bullshit, om het zo maar te zeggen... Kijk, je hebt magere mensen, slanke, gewone, stevige, mollige en idd dikke mensen. En als het echt zo is dat je niet slank bent, meis, wat maakt dat uit?!!! Mensen moeten je nemen om dat meisje wat in het masker zit, in het omhulsel. Echt, je bent niet dik. En nja, ik weet niet of je dood wilt, maar iig, als je echt dood wou, dan had je gelijk de eerste keer dat je met dat klotemesje begon je polsen al doorgesneden. (lijkt t erg psychiatrisch dit gelul) Ik heb het allemaal zelf ook meegemaakt, maar ik geloof in je, okeej... Ik ga je nu ff iets vertellen waar ik waarschijnlijk niks van weet, maar ik denk gewoon dat je niet dik bent, je mag pas zeuren dat je dat bent als je één bij één meter breed bent... Jij bent jij, en daar moet je blij om zijn, je bent een lieve meid, die verdient het niet om deze pijn te voelen. Echt niet. Je bent wie je bent, niet wie je wilt zijn... *preekpreek* *ik weet ut* Ik denk dat je veel dezelfde gevoelens als ik heb, en heb gehad, laat ik het zo zeggen. Ik zou zeggen, ik wil je wel een keer bellen, dan kan je het ook eens aan iemand vertellen die hetzelfde heeft (gehad) Je mag mij ook bellen, altijd wel, vraag dan gewoon me nummer maar, ook 's nachts mag je bellen, no matter what... Je verdient deze pijn niet... En ik wil je best helpen om er wat aan te doen... Ik weet dat dit allemaal best prekerig klinkt, maar ik meen het allemaal oprecht, want ik kan het niet aanzien, dat mensen dezelfde problemen als ik hebben. En als ze willen, wil ik ze helpen om de problemen te verminderen en alles op een rijtje te zetten...
Owja, en over je gedicht. Ik heb ook veel van zulk soort gedichten... Ik vinnum niet echt mooi, maar dat neemt niet weg dattie goed is, want dat issie wel, alleen is de gedachte erachter wat minder... Kus, Marchje |
Citaat:
|
Citaat:
liefs miekje |
Citaat:
|
Is wel goed meis... Doe rustig aan asjeblieft okeej? Heej, koppie op hè? Als je iig maar weet dat ik alles meen wat ik heb geschreven. En 't is nie raar dat je in de war bent, eigenlijk vanzelfsprekend.
Kus, Marchje |
Citaat:
Ik vind het soms nogal moeilijk om over dit te praten. En ik weet ook niet zo goed hoe ik moet beginnen eigenlijk, maar zal een begin proberen. Ik doe het al wel nog niet zo lang. Maar begon met bijten, maar vond dat niet genoeg, toen met een schaartje, maar vond laten een mesje, en heb dat voortaan gepakt. Elke keer als ik iets ergs meemaak, vind dat ik lelijk ben, dik ben, dat ik weer eens iets stoms heb gedaan, pak ik dat mesje en paar sneetjes in mijn arm. Soms doe ik het vaak, en soms een hele tijd niet, dat ligt er maar net aan. Het is niet dat ik dood wil, maar ik moet gewoon pijn voelen. En ik kan dat niet op een andere manier. Ik moet mezelf straffen, en dat doe ik op deze manier. liefs miekje |
Meisje, k begrijp het wel... Ik heb hetzelfde gehad, heb het 3 jaar lang gedaan... 't Is idd heel erg moeilijk... Je moet gewoon proberen vol te houden, niet op te geven. Ik weet dat het heel moeilijk is, maar als je probeert positief te blijven, dan is het al een stuk lichter. Je moet zeg maar proberen om een soort muur om je heen te bouwen, het is misschien eerst moeilijk, maar later dan lukt het wel. Op een gegeven moment gaat ie zeg maar wel weer afbrokkelen, dat is het moeilijkste gedeelte. Het is meestal ook heel emotioneel, maar huilen ofzo is op zo'n moment ook wel goed voor je. Ik wil je er wel bij helpen als het nodig is en als je er behoefte aan hebt. Weet iig dat ik er voor je ben als je me nodig hebt. Maar hoe klote je je ook voelt, probeer jezelf niet te snijden, ik ben ook zo begonnen als jij en 't werd steeds erger. Ben er nu redelijk vanaf, alleen is de verleiding wel groot en moeilijk te weerstaan. Het ging een tijdje goed, maar ik begin nu weer weg te zakken, maar probeer iig vol te houden, en als je me nodig hebt, dan zal ik er voor je zijn. En als je het moeilijk vind om er over te praten (wat ik me heel goed voor kan stellen, had ik ook) dan kan je me ook schrijven, het lucht echt op, als je je verhaal aan iemand kwijt kan die hetzelfde heeft meegemaakt, die begrijpt wat je voelt. Nja, veel sterkte iig meis, en nja... Ik hoop oprecht dat je je snel beter gaat voelen...
Kus, Marchje |
Citaat:
Ik zou het wel fijn vinden, om een keertje te emailen met je? Omdat jij dit ook meegemaakt hebt en nu nog mee bezig bent, snappie. Het fijner om er met iemand over te hebben die me eerder zal begrijpen, omdat die het meemaakt, zeg maar. vee liefs miekje |
Of het gedicht nou zo goed geschreven is boeit hier niet, je hebt het in ieder geval voor elkaar gekregen dat er rillingen over mn rug lopen. Pijnlijk...
Cat |
Citaat:
sorry meis,......... ik spreek je weer een keer snel, hoop ik......... liefs miekje |
Citaat:
Kuys, Marchje Email maar eens keej? |
Hoi Lucy, ik wil je even iets vragen. Ik heb van Erik K. gehoord dat je de zelfde ziekte hebt als ik. Ik zou het fijn vinden om met je te mailen. Laat ff weten of je dat ook wilt! xxxx me
|
miekje miekje
shit ik moet eten ik wil je nog wel even meelen hierover.. ik heb je het al verteld je bent mooi als je bent en als je jezelf vernielt ben je niet meer wie je bent ik ga eten ik meel je liefs sterkte en lees mijn signature he! xxxxxxx Eva |
Citaat:
liefs miekje |
ik vind hem heel mooi. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is wel een heel ernstige up.
En ik wil even melden dat ik niet dezelfde Cat ben als de bezoeker hierboven :). |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |