![]() |
WAT te doen als alles VERSTOPT zit??? (neus)
OK..
Ik ben onwijs verkouden hoesten snotteren ect. Mijn hele neus zit verstopt.. (beetje ranzig) maar als ik mijn neusophaal.. voelt het heel koud aan.. boven aan de zeikanten van mijn voorhooft. is dat voorholteonsteking ( of zoiets :confused: ) ? Ik heb ook de hele dag van die vage GEK makende hooftpijn. Ik heb al gestoomd.. slaap met vix op mijn borst en rug.. Wat kan ik nog meer doen.. want hier wordt ik echt gek van.. EN dan ga ik dinsdag ook nog op vakantie :rolleyes: help? |
kweetnie of dat voorhoofdholte ontsteking is, maar in ieder geval moet je proberen niet je neus op te halen maar juist je neus te snuiten. en een goede zoutoplossing ofzo kan ook geen kwaad denk ik...
verder week het ook niet, succes d'r mee! |
Citaat:
En mijn neusophalen doe ik ook zo min mogelijk.. maar als ik snuit komt er niks uit.. :) Als het maandag nog vast zit ga ik maar even langs de dokter.. heb het al 2 weken.. heb volgensmij totaal geen weerstand want het wordt NIET beter :mad: |
Moet je een ui gaan schoonmaken en er een paar stukjes van opeten (ok is niet echt lekker). Door het prikken van de ui komt het los.
Als je er 's nachts ook nog erg last van hebt kun je een bakje met fijngesneden ui naast je bed zetten. |
Je kan een neusspray kopen, helpt erg snel en goed...
Verder zo min mogelijk je neus ophalen, ook niet de hele dag snuiten, maar af en toe goed snuiten... |
Citaat:
Met die ui ga ik zeker probeeren. thanxxxx |
Het is waarschijnlijk wel voorhoofdholtsontsteking, tenminste, ik heb het bijna elk jaar en herken de symptonen. Zo'n neusspray werkt heel goed en is in principe niet schadelijk, maar je mag hem maar 2 weken o.i.d. gebruiken
|
Desp schreef:
Je kan een neusspray kopen, helpt erg snel en goed... Helemaal mee eens! werkt bij mij uitstekend!! :) |
Sommige neusspray dingen zijn niet goed idd, maar dat staat heel duidelijk in de bijsluiter...
|
kheb neusdruppels gekocht.. en tis nu echt stukken beter.. ik haal mijn neus ook niet meer op maar snuit gewoon in een zakdoek!
Dat van die uien heb ik ook geprobeerd.. maar ik proef gewoon niks.. dus het hielp ook niet.. Ben vanmorgen ook nog in een bad met heel veel vix zooi geweest.. helpt ook wel.. Nu maar hopen dat het na het weekend wat beter is. |
een beetje zout oplossen in een glas water, even roeren en dan opsnuiven.
Daardoor lost de verstopping in je neus zo op. |
Neusdruppels kopen
Werkt kei goed |
Citaat:
|
Citaat:
We vullen elkaar perfect aan :D |
Neusspray!!! (y)
Ik ben er een tijdje aan verslaafd geweest, das wel minder (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41. |