![]() |
Theaterdate gezocht!
Wil je graag naar een voorstelling in het theater toe, maar heb je niemand die met je mee wil gaan?
Dit topic is dé plaats voor oproepen om iemand te zoeken om met je mee te gaan naar een theatervoorstelling. Van Jochem Myjer tot Youp van 't Hek, van de nieuwste musical tot een toneelvoorstelling in het plaatselijke buurthuis, van Braziliaanse dans tot Afrikaanse trommelaars. Alle oproepen kunnen hier geplaatst worden! |
Laat ik dan gelijk ook maar als eerste een verzoek indienen :o
Na vorig jaar één keer niet geweest te zijn zou ik toch wel graag weer naar het Shakespearetheater in Diever willen deze zomer. Dit jaar spelen zij MacBeth. Meer informatie is hier te vinden. Mijn voorkeur gaat uit naar een datum in augustus. |
Wil er toevallig nog iemand in Enschede naar:
Viggo Waas & Band: Verbruid woensdag 4 maart 2009 om 20:00 uur donderdag 5 maart 2009 om 20:00 uur Spinvis : Op z'n eentje vrijdag 7 maart 2009 om 20:00 uur Als je met me mee wilt, kan je mij een pm sturen :) |
16-sep Gysbreght van Aemstel
8-okt Al Stewart 1-nov Welcome back to hotel california 3-nov Die zauberflöte 20-nov Youp van het hek 21-nov De tijd 3-dec Les aventures du roi pausole 6-jan Acda en de munnik 3-feb Romeo over julia 21-feb Boeing Boeing 14-mei de pianist 14-mei Aluin - Macbeth |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08. |