![]() |
Waarom is deze dag speciaal voor jou?
Oude topics uit de sloot halen :)
|
Deze dag is speciaal voor mij, omdat. Ehm. Ik heb mijn rapport gekregen, waar geen onvoldoendes op staan, maar op zich is dat niet bijzonder want ik haal vrijwel nooit onvoldoendes op mijn rapport. Dit is een bijzondere dag omdat ik vandaag bewust naar prijsjes heb gekeken. Zo had ik een haarclip en wat elastiekjes nodig en heb ik een heleboel elastiekjes voor 2 euro. En een doosje vaseline voor 50 cent meer dan zo'n labello-achtig buisje omdat ik weet dat die kleine doosjes vaseline met mij toch heel lang meegaan en goed werken ook. (y) En omdat ik in een winkel wel een keer of 3 het pashokje in ben gelopen, steeds met 3 kledingstukken. En er uiteindelijk maar eentje gekocht heb.
|
Ik heb gedouched vandaag, dat vond ik erg bijzonder.
;) Ik heb vandaag wat knopen doorgehakt over wat ik komend jaar wil doen. |
Songfestival. *o*
|
Omdat ik over exact een week terug naar huis ga.
Omdat ik al twee papers van de 105641541 af heb en het nog geen middag is. Omdat ik bananenchips aan het eten ben. Omdat ik mailtjes krijg dat ze mij missen. |
Deze dag is niet speciaal. Deze dag is er een zoals alle andere.
|
Deze dag is speciaal omdat ik vandaag een brief van mijn nieuwe school heb gekregen. *O*
|
Omdat ik sinds tijden pizza gehad heb samen met vrienden. En het heel gezellig was.
Vanavond ga ik het ook heerlijk rustig aandoen. Dat mag wel een keer toch. |
Omdat ik mijn tweede examen achter de rug heb en dat m'n eerste examen is dat goed ging (totdat ik ging nakijken, toen bleek het toch niet zo heel erg goed, maar toch.)
Omdat ik een meisje dat ik al een tijdje niet had gesproken weer heb gezien en zij lief is en zij volgend jaar ook autonoom gaat doen op WdkA :bloos: |
omdat ik Nederlands heb gehaald! :D
|
Nou, vanochtend werd ik ziet, toen ging ik weer slapen en nu ben ik alweer bijna beter. Eendagsgriep ftw.
|
Ik kreeg bloemen van m'n ouders omdat ik promotie heb gemaakt in een jaarlijks terugkerend damtoernooi.
|
eindelijk een keer mijn mooie zwarte waterkoker gebruikt. en eindelijk mijn geweldige jas binnen. de capuchon heeft kattenoortjes! *o*
gisteren was specialer trouwens. toen was ik lekker in naturalis 400 miljoen jaar oude fossielen aan het betasten en heb ik besloten volgend jaar een maand naar zuid-amerika te gaan (of enige andere verre bestemming) |
Citaat:
Vandaag is speciaal voor mij omdat ik duisentlekkere aardbeien heb gekocht op de markt, ik ziekjes was en omdat mijn vriendje straks hier is en we crime scene gaan kijken!*O*:cool: |
Overwinning weerwolfspel. *o*
|
Citaat:
http://www.attitudeholland.nl/_clien...s/840805-L.jpg het vest zit in het jasje genaaid, maar alleen bij de mouwen, capuchon en rits. superlekker dus. en er staat bye bye kitty op, maar misschien gooi ik daar een patch overheen. ik weet het nog niet... |
Ik ben vandaag begonnen met lezen in een grammatica Mandarijn Chinees, en ik ben de Pimsleur cursus aan het volgen :D Heel speciaal, want ik heb nog veel andere talen op mijn lijstje staan, maar nee, ik ben dus voor Chinees gegaan. Fins, Hebreeuws, Russisch, Spaans, Oud Grieks en Latijn hebben even pech :P
Maar vandaag is vooral speciaal omdat ik een afspraak met een studentdecaan heb gemaakt, iets wat ik al sinds september ofzo had moeten doen :bloos: Vrijdag is het zover, ik ben erg benieuwd of hij me kan helpen :) |
Tijd over Andijvie?
|
Vandaag komt mijn vriendje (y) maar dan moet ik eerst die kaka-paper af (n)
|
Citaat:
|
Ooo ik dacht waarom is deze dag speciaal voor jóu?
Dus dat het vandaag flyaway-dag is zegmaar. Nou omdat ik blij ben. |
Omdat ik heel onverantwoord bezig ben geweest!
|
Citaat:
ot: Deze dag is tot nu toe niet zo heel bijzonder. Eigenlijk :o |
Omdat ik heerlijk geslapen heb, bij uitzondering! *O*
|
Ik heb vandaag nog geen moment in mijn bed doorgebracht. Dat is wel bijzonder :o
|
Omdat ik vandaag de abbonementenservice heb gebeld. Helemaal uit eigen beweging. En zo meteen ga ik voor het eerst in mijn leven bobotie maken. :o
|
Citaat:
|
Mijn liefje en ik zijn vandaag een jaar samen! Maar hij wilde niks doen enzo.
Ik had me echter net gesetteld voor de tv, klopt er iemand op het raam. Is het mijn vriendje! in zijn strakke "I-am-the-only-gay-in-the-village-racepakje". :bloos: Ik wou hem naar binnen sleuren maar ik moest van hem naar buiten komen. Had hij een hele mooie rode, grote roos voor me! Echt zo lief lief!!!! Had hij dus al heel lang lopen plannen, de sneaky bastard! :D omg omg omg <3 Ik hou van hem ::D |
Finale van De Gouden Kooi!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vandaag schreef ik 54 pagina's pure intelligentie op 9 uur (y)
|
Deze dag is nog niet speciaal.
|
Omdat ik allemaal leuke dingen in het vooruitzicht heb.:) Een hele week alleen met vriend thuis, die week daarna een meeting en die week daarna een festivalletje(als het hopelijk doorgaat)!^^*O*<3:)
|
Omdat ik waarschijnlijk / hopelijk vandaag gebeld word door de luchtverkeersleiding, wanneer ik de medische keuring mag doen. Ben ik daar doorheen, dan mag ik in principe (na de referentiecheck en het antecedentenonderzoek van de A.I.V.D.) aan de opleiding starten:cool:.
|
Omdat ik mijn eerste werkstuk op mijn naaimachine maak *O*
|
Citaat:
Deze dag is speciaal omdat ik voor het eerst het vriendje mee naar mijn ouders ga nemen. En we voor het eerst een weekend lang samen zijn, oei! |
Ik heb vanaf gisterenavond half 11 vrijwel non-stop getekend en muziek geluisterd. Dat is speciaal, want ik had de laatste tijd helemaal geen tijd om te tekenen. Het is ook speciaal omdat ik een nieuwe koptelefoon heb en daardoor opeens heel lang achter elkaar geconcentreerd muziek kan luisteren. Dat kon ik daarvoor natuurlijk ook wel, maar niet dagen achter elkaar, zoals nu. Goed geluid, toffe muziek, lekker alleen in het donker zitten met een sigaretje en urenlang koortsachtig creëren. Ik heb het gemist. (Y)
|
Lisa komt. En Maartens forum doet het niet. (;))
|
Ik spaar Simpsonsfiguurtjes van de Kinder surprise-eieren, en ik had net de Homer *O* :cool: Nu alleen nog Bart, Nelson, Otto en mr Burns ;x
|
Ik heb een nieuwe camera :cool:
|
Citaat:
oeww en jij hebt een speciaal weekend voor de boeg! |
Citaat:
|
Citaat:
|
OMG ik ben hier voorbestemd :eek:
Soija had in wsz #2 dit gezegd: Citaat:
|
Eh..
Omdat ik vandaag over drie dagen jarig ben? En omdat ik vannacht ineens besefte dat ik van iemand hou en het nou ook niet elke dag gebeurt dat ik tot die ontdekking kom? :o Laat ook maar, vandaag is niet speciaal. |
2 jaar getrouwd :D
|
Gefeliciteerd Andijvie
Omdat ik Wie Ben Ik ben en jullie mij niet raden |
Citaat:
|
You'll Always Remember This as the Day You Almost Guessed Who I am
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03. |