![]() |
Waar heb jij vandaag allemaal om gelachen?
|
Van de zenuwen nadat ik buiten de aula stond en alles liet vallen.
Ook door een PM. |
Van toneel, waar heel veel misging. En midden in een scène mijn sok een scheetgeluid maakte op de vloer. Hoe banaal van ons. :D
En om mijn vrienden/vriendinnen. Allemaal heel leuk. :) Edit: en hierom :o Citaat:
|
|
nergens om
|
jackass en 3rd rock from the sun.
|
Duizend taalgrapjes van een klasgenoot. Waar ik er natuurlijk geen een meer van weet.
|
Ik heb vandaag niet gelachen, en een dag niet geleefd. :''(
|
Toneel. Impro-oefening waarbij er continu "Als u begrijpt wat ik bedoel" achter zinnen gezet moest worden, maar er wel een normale scene gespeeld werd (het was dus niet de bedoeling om er een theatersportspel van te maken, eigenlijk). Komt een vrouw in de winkel, wil iets kopen, etc. Waarop de verkoopster op een gegeven moment zegt: "Komt u maar even mee naar achteren, als u begrijpt wat ik bedoel." Waarop wij als publiek, heel platvloers, ongenadig in de lach schoten :o
|
^ Huhuhuh.
Ik kijk nu Eddie Izzard en daar moet ik hartelijk om gniffelen. |
Oh, en eigenlijk gisteren maar:
http://www.youtube.com/watch?v=1bp0lXV1-iU en dan vanaf eh, 2:28 minuten ongeveer, over homo's. (y):D |
De hond die elke keer weer ging rennen als we geen bal gooide (we waren de bal kwijt)..
Ik weet dat honden dat gewoon doen, maar we hebben het echt een half uur volgehouden :bloos: Domme humor, is alleen leuk als je in een bui bent. |
Ik probeerde net, na een fles wijn en een halve fles wodka, een discussie te voeren. Hachelijke onderneming, maar wel grappig.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft als ze hun geld komen halen. en wat ik ga zeggen. :o |
Citaat:
|
Een vriendin van mij zei totaal willekeurig "Ik ben Dik, en ik ben Janneke." Wat op zich totaal niet grappig is, daar moest ik ook niet om lachen. Maar mijn andere vriendin moest daar om lachen, waardoor de vriendin #1 weer moest lachen en die bleef echt nog heel lang daarna lachen. Toen moest ik ook lachen, en kreeg ik zelfs de slappe lach. Echt WTF.
|
Dat mn zus elke keer naar Zuid/Centraal reisde om naar dr werk in HOek van Holland te gaan, terwijl er ook gewoon een busje vanuit Marconiplein vertrekt.
|
Oh en nog gelachen om de jurk van Roemenie met mn zus. :p Mja om een opmerking. :p
|
evilblue kietelde me
|
|
Citaat:
|
Forumbazen.
|
http://forum.scholieren.com/showthre...1692299&page=4 die hele pagina.
|
het zinnetje
'zal ik jou eens open snijden en in een pot met zuur leggen' gevolgd door een evil lachje :eek: |
Gisteren stonden een jongen en meisje in Paradiso te zoenen, en die vent was zo bezopen dat ie iets te ver naar voren leunde. Ik hoorde een knal en toen lagen ze in de blubber bij de bar, :).
|
"Fail vrouwen hebben daar last van".
|
Toen ik in mijn les zat hadden we het raam open staan en buiten, vrij ver van ons vandaan crashte een fiets met 3 meisjes erop ofzo. En zij lagen helemaal dubbel van het lachen. Dat was wel grappig. :o
http://albatros.annavanrijn.nl//imag...e/p5200420.jpg Oh en om die foto. Van de schoolwebsite, van ons klassenuitje naar Dover. En da's een vriend van me, hij kijkt zo droog. (y) |
Citaat:
|
:o waar het hart vol van is, loopt de mond van over, toch?
|
ow, ik moest weer lachen om mijn eigengemaakte geweldig hilarische foto
http://i222.photobucket.com/albums/d...i/DSC00591.jpg |
Omg :d
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Gister: een jongen die extreem angstig en verlegen is had allemaal binnenpretjes en kwam niet meer bij. Normaal zie je hem niet zo snel vrolijk. Hij had echt zo'n geniepig lachje :D
|
Smsje van een vriend, dat hij het prima vond om mijn tandenborstel terug te geven, maar dat hij het wel een beetje vreemd vond dat ik het pas na een week miste.
|
Citaat:
Om een smsje en van de zenuwen. |
Citaat:
En @Sterrenmeisje: :D |
Msn gesprek. :p
|
Om mijn eigen binnenpretjes :o
|
Citaat:
en om dat smsje :eek: |
gister heb ik om héél veel dingen gelachen
- Een kennis op mijn verjaardag gister, met een plat Amsterdams accent: "Ja, want ik zit dus in de kroketten...!" (ze doet een beetje keuring enzo van die dingen ;)) Dat bleven we echt nadoen ofzo haha. - Mijn vrien d had sigaren gehaald (bah, maar ik ga het hem niet verbieden als hij dat af en toe wil roken) en een vriend van hem kwam ook op mijn verjaardag. De vriendin van die vriend keurt het nogal af dat M. rookt (sigaren/sigaretten) en zij mocht het dus niet weten. Ze zaten dus de hele tijd stiekem op het balkon te roken en als zij eraan kwam werd de sigaar snel in iemand anders handen geduwd :p - Mijn vriend aan vriendin van mij: Wat wil je drinken? Zij: Doe maar een biertje! hij: Wil je een glas Zij: neuh, drink het zo wel op. Je had het gezicht van het meisje ernaast moeten zien :D |
Lisa kietelen :bloos:
|
Ik las vannacht everything is Illuminated. En ik was alleen thuis, in mijn slaapkamer en ik moest toch zo hard lachen over zo'n stukje waar Jonathan in de auto zit, met een "deranged seeing eye bitch" naast hem, en hij is ontzettend bang voor honden, en dat beest, Sammy Davis, Junior, Junior, blijft hem maar lastigvallen. De gids bedenkt dat de hond waarschijnlijk verliefd is op Jonathan, en vraagt "Are you donning any cologne? Because she loves cologne. It makes her sexually stimulated." "Jesus." "She is trying to make sex to you. This is a good sign, it signifies that she will not bite." "Help!" he said, as Sammy Davis, Junior, Junior rotated to do a sixty-nine.
|
De post van Wie Ben Ik.
|
Kennis van me vertelde dat hij een keer in de kroeg zat en ergens buiten een meisje gebeft had, toen weer de kroeg binnenliep (meisje blijkbaar ergens achtergelaten), wilde een biertje halen om de smaak uit z'n mond te krijgen, vervolgens komt ie een andere scharrel van 'm tegen die 'm op de bek vliegt voor hij überhaupt wat gedronken heeft. Hij zat, dus hij zoent keihard mee, maar dat meisje daarna van "Ja beetje rare smaak in je mond?" Hij: "Eh ja even staan blowen :o"
Omg echt hè :D |
Hahaha omg de post van Morgan :o :D
|
'blowen' :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |