![]() |
Dreads: werelduitvinding of no thanx..?
Zit er namelijk zerieus over na te denken die dingen in mn haar te laten installeren...
|
k vind ze echt super, bij jongens en meisjes, helaas heb ik niet lang genoeg haar en niet het gedult om het te laten groeien maar dreads zijn imho zeer phat / doop / wack enzo :D
|
werelduitvinding :D
staat bijna iedereen jongen/meisje/jong/oud of wat dan ook :) |
Ik vind het meestal wel gaaf staan (y) Zou het zelf alleen niet zo snel nemen...
|
werelduitvinding, mits het bij de persoon past :)
en dan geen hele dikke dreads, want die zijn meestal eng.. ik heb in amsterdam een keer een man gezien, en die had zijn hele haar in twee hele grote dreads gezet *trauma* :/ |
Citaat:
Maar ik ben van plan om als mijn haar lang genoeg is ook deadjes te nemen, moet alleen olga dan nog even strikken :p |
Ik vind ze niet mooi, althans bij de meeste mensen niet.
'T staat vaak onverzorgd, en tja daar moet je van houden.. |
geil :]
zoek nog steeds iemand hier in de nabije omgeving die dat tegen een redelijk prijs in mijn hoofd wil stampen... hoewel ik mun haar dan toch eerst wat langer wil :) |
Citaat:
|
T staat idd heel onverzorgt......en eigenlijk heb ik er verder maar één woord voor: vies!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, niet mijn smaak. Vooral niet bij jongens
|
Heel leuk voor als je 10 bent en je je een beetje wilt afzetten, maar ouder echt niet.
Ik vind het iig niet lelijk |
als 't staat mooi
maar ik zou 't nooooooooooit nemen |
Ik vind het schooierig staan.
|
mooi maar bij sommige kan het echt verschrikkelijk staan (TE dik bijvoorbeeld.. iek jakkes)
|
Citaat:
|
Mooi, maar je moet er wel bij passen en liefst geen dikke. Ben er zelf ook nog altijd over aan het denken om er te laten zetten, maar ik wil geen kapot haar... :confused:
|
jah als je er het goede hoofd voor hebt en de boel verzorgt en ze nie te dik zijn dan vink het geweldig... ik weet nie of ik een goed hoofd heb maar ik ga het wel nog een keertje doen...
|
No thnx! Al moet ik wel toegeven dat het bij sommige heel leuk kan staan mits je het goed verzorgd :)
|
werelduitvindig................................maar ik durf het niet :( :o
|
ik he ze lekker:) woeiiiiiiiii
80 dunne dreadjes |
no thanx, ik ben dr vies van :o
|
vraagje, weet iemand waar je ze goed kan laten bijwerken? en hoeveel geld kost dat ongeveer
|
Werelduitvinding!
Ik neem ze ook maar moet nog ff paar maandjes wachten :) |
Citaat:
|
Citaat:
btw..ik vind het een werelduitvinding (heb ze ook al meer dan een jaar), je hoeft er bijna nix aan te doen (je komt uit bed en je doet een haarband in of stiekjes) ze worden (bijna) niet vies..je hebt er gewoon bijna geen omkijken naar..echt super handig..alleen af en toe waxen en wassen en that's it :D (en nee..ze zijn niet vies :rolleyes: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb namelijk best wel lange |
*ook dreadhead*
Weeeeeeeeeeeeereld uitvinding weinig omkijk naar alleen af en toe wassen en bijwerken en hoppa klaar. |
Citaat:
|
Ik vind dreads echt geweldig!! Alleen ik heb ze zelf (nog) niet, omdat ik
1 bang ben dat ik ze snel zat ben en dat als ik er vanaf wil mn hele hoofd kaal moet scheren of iets dergelijks 2 ik denk dat ze heel vies/dik weetikveel wat worden 3 en ik ken niemand hier in de buurt die ze kan zetten en kan bijwerken ed. Maar ik vind ze wel heel koel, vooral bij jongens :) :cool: |
Citaat:
Een meisje uit mijn klas heeft dreads en die mocht haar haar, toen het net erin gezet was, sowieso een hele tijd nie wassen.... |
Ik heb ze nu 2 jaar en ze zitten nog steeds goed... mensen die ze niet mooi vinden mogen van mijn part up-the-shut-fuck-en :)
|
Werelduitvinding :D
(heb ze zelf nie.. ben ik te scheiterig voor :( ) en staat me geloof ik nie.. :) |
Citaat:
En ach, dat jij je haar om de paar dagen moet wassen komt omdat je haar zoveel shampoo gewend is waarschijnlijk. Bouw dat maar eens langzaam af en zie dat je haar géén grote vettige rotzooi wordt, ookal was je het minder vaak. Of zit je gewoon te vaak met je klauwen in uwen haar? Ja ik ben in een zeikbui :p |
Je moet dreads niet waxen...als er 1 ding is wat je niet moet doen is waxen...daardoor gaan ze veel minder snel vervilten...1 keer in de maand hoogstens een beetje ieniemienie wax insmeren maar als je het teveel doet word het echt een vette ranzige boel...en loopt er als het warm word allemaal wax-olie uit :bah:
|
Ik zit te twijfelen tussen dreads of hanekam :o :)
|
Citaat:
|
Bij sommige mensen staat het errug stoer, werelduitvinding dus.
|
bij sommige mensen kan het heeeeel mooi staan, maar sommigen ziet het er ook niet uit,
tis een leuke uitvinding :) |
Citaat:
|
ik vind dreads mooi maar niet als je ze neit goed verzorgt en al helemaal niet als je je hoofdhuid niet schoonhoudt dat is echt zoooo vies, en voroal als het gaat stinken enzo, maar als je ze dus goed verzorgd vind ik ze heel mooi en leuk :) Alleen als je dreads hebt zijn de mogelijkheden om dingen met je haar te doen zo klein vind ik dan... meeste mensen met dreads die ik ken ehebben t altjid los of in een staart.
Bij mezelf hou ik het toch liever op nepdreads :D |
oh sjit, dat was ni jellerd maar Mortischa
|
Citaat:
|
Citaat:
laat k es origineel gaan doen, dreads kunnen leuk zijn mits je t hoofd er voor hebt, ze goed verzorgt etc etc. |
Ik wil ze ook, en ga ze ook zeker nemen. Maar nu eerst moet mijn haar nog een klijn stukje langer groeien. Dan kan het (nouja kan nu ook wel maar wil ze langer) :D
Uhm, even voor de duidelijkheid, hoeveel langer moet je ook al weer zijn dan dat je dreads wil? Oftewel hoeveel korter dan je haar worden de dreads? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24. |