![]() |
Engels
Dat zit er ook weer op :P Ik vond hem zeer goed te doen. Heb er lekker de tijd voor genomen en was precies om 4 uur klaar. Volgens de berekeningen heb ik tussen de 7.5 en 9.5. Hoe ging het bij jullie?
|
Voor mijn gevoel gin het heel goed, totdat ik ging nakijken. Cijfer tussen de 5,3 en 7,3. dat had ik dus niet verwacht. In het ergste geval sta ik een 7 op mijn eindlijst, maar ben er toch niet blij mee. Ik snap er niks van, normaal ben ik er juist heel goed in. Proefexamens gingen ook een stuk beter.
|
Ik zit tussen de 7.9 en 9.5. Redelijk tevreden.
|
7,6 - 9,3
Hopen dat de norm op 1,5 valt *duimt* dan sta ik een 9 op mijn diploma |
ik heb 4 óf 5 fouten, dat weet ik niet zeker, dus tussen 8,6 en 9,7. ik deed er gelukkig het volle uur over, ik vind het altijd zo klote om te zitten wachten en niksen.
|
Om het gemiddelde in dit topic maar eens naar beneden te halen.
Ik sta een 4,7 en vond dit examen inderdaad goed te doen. Ik zit tussen de 4,9 en 6,9 xD |
Zal ik dan maar heel depri mee doen.. en vertellen dat je nog nooit een examen zo slecht heb kunnen maken.. :(
|
het wordt nu steeds slecvhter hier in het topic :P
mijn cijfer: tussen de 3,5 en de 5,5 :( Wat een klote examen! :( ik stond een 6.0....wordt dus hoogst waarschijnlijk een 5 :( |
Eitje. Dacht eerst dat 2,5 uur net aan zou zijn maar ik was al na 2 uur weg.
|
Engels is mn beste vak tot nu toe en dat is waarschijnlijk de enige die ik met een 8 slaag. :|
|
zal ik het gemiddelde nog meer naar beneden halen?
ik had 10 punten van de 51:S dat wordt een 2 best raar want hij leek mij best wel makkelijk:S |
Citaat:
ik had tussen de 6.7 en 8.7 geloof ik, en ik kwam zwaar in tijdnood |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54. |