![]() |
Windows XP Pro
Ey mensuh, ik heb een pc, nog geen jaar oud, eigenlijk alles wat ik nodig heb er op, mar als ik windows XP pro probeer te installeren doet ie dat wel, mar als ik dan opnieuw moet opstarten geeft ie een zwart scherm met wit knipperend streepje.
Dit heb ik toen zowat een hele dag laten doen, want ik moest ondertussen toch weg, mar toen ik trug kwam stond ie dat nog te doen. Nou heb ik gehoord dat je dan alle stekkers van apparaten achter uit je pc moet trekke en dan nog eens moet probere mar ut lukt nie, iemand een idee? |
wat zijn je SPECS?
|
Laat je je PC wel netjes van HD booten, en niet van een floppy?
|
jah ik heb ut allebei geprobeerd
|
kies eens in het bootmenu, extra opties (ofzo) en dan vga modus
probleem heb ik ook gehad en toen ging het goed dan video configureren, en daarna doet hij het |
zet je resolutie veel kleiner waarschijnlijk kan je beeldscherm de resolutie niet aan. begin gewoon bij 1027X768
|
Citaat:
Met de resolutie heeft het ook niets te maken, misschien wel de videodriver maar alleen een knipperend wit streepje zegt niets over de res. Start eens opnieuw van je winXP cd op en voer gewoon nogmaals de setup uit zonder te repareren. Indien je niet weet hoe, gebruik een windows opstart flop, ga naar je winXP cd in het mapje I386 en vul daar winnt in. Hierna begint de setup en kan je opnieuw beginnen. |
Citaat:
|
Citaat:
Als het een video probleem zou zijn zou die helemaal geen beeld meer krijgen (alleen maar zwart) of windows zou tijdens het opstarten een fout aangeven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |