![]() |
wie ben ik?
het werd even tijd voor een flauw nieuw spelletje, namelijk: wie ben ik?
de bedoeling is dat elke keer één lid tegelijkertijd zich ontfermt over deze account en dat door middel van posts, subtiele hints en eventueel het beantwoorden van vragen andere leden kunnen raden wie ik ben. en dan bedoel ik natuurlijk welke forummer er achter de toetsen zit (dus niet welke bekende persoon ik ben ofzo, hè lisa ;) :p)
Spoiler
ik denk dat het erg makkelijk is te raden wie ik nu ben, aangezien ik mezelf al heb verraden :bloos: :( maar toch... doe je best en daarna kan iemand anders het proberen. |
haha :cool:
|
Sterrenmeisje.
|
Wat een cool spel :cool:
Geef anders het wachtwoord pas als iemand het raadt ;x EN dan kan dat steeds veranderen want zo volwassen zijn ze heir niet. |
Hihi, leuk idee (y)
Misschien kan je beter het wachtwoord pm'en aan degene die jou ontmaskert? edit; Wat Lisaaah zegt dus :P |
Oh stom, dan weten wij natuurlijk al wie het is :o
*slaat voor hoofd* Ik moet echt naar bed :( |
Degene die het wachtwoord krijgt verzint toch iemand ;) Niet zichzelf meestal ;)
|
goed geraden! (y)
en ik laat het lekker zo denk ik, anders kan je enkel verder met dit spel als de mystery guest online is... [edit] al heeft lisa wel gelijk :| nou ja, we zien wel, dan wil misschien een forumbaas nog wel helpen ofzo. |
Eh ik dacht dat het het gewone wie ben ik was, met dat je zelf een of andere voor ons bekende persoon neemt en daarvoro de vragen beantwoordt ;x
|
:n
nope. het is "raad welke forummer dit nu aan het typen is"! *o* okee. nou ben ik uitgespeeld met mijn nieuwe speeltje, wie doet de volgende? |
kazet is altijd zo stoer, maar wel spelletjesmaster. gamemaster. woaaaah :eek:
|
Hoe gaat het nu werken dan -O-
|
Nou, iemand pakt die account en dan moeten de anderen raden wie het is!
|
wat kazet zegt
|
Doe maar iets met wachtwoorden doorgeven ofzo ja.
|
Citaat:
|
ja maar dan moeten forumbazen iemand aanwijzen? Of pmt sterrenmeisje nu iemadn of die het wil worden? En dan kies je toch uit wie er online is? En wat win je dan als je het raadt?
|
Of je doet de originele versie, met wat hints over welke forumer je bedoelt, en dan moet de rest het raden..
|
Citaat:
|
of we proberen het gewoon zo :(
en je wint eer, lisa :p |
Iknieschnapnie -O-
Wat gaan we nu doen? |
Nu raden we wie nu post :bloos:
|
-O- Sterrenmeisje.
|
:D nee.
|
Pip.
|
Fout. Je kan me wel vragen uiteraard ;)
|
Ik denk ook Pip.
|
Lisaaah dan.
|
Fuck kazet :D
Lisaaah ja. |
Andijvie.
buh.. te laat. |
Ik zal iemand wel pmen.
|
Haha, Lisa dacht ik eerst, maar omdat Lisa sterrenmeisje leek te gokken verwierp ik dat idee. :p
|
gaan we gewoon mensen kiezen dan? dan moet lisa maar even het wachtwoord veranderen of uit de eerste post halen. toch?
|
Citaat:
|
k.
nou ja. en toch was mijn idee ook goed :p |
niet dat het mij wat uitmaakt verder. het is slechts mijn mening.
|
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. :eek:
Wie oh wie ben ik? :evil: |
Misschien kunnen we wel scores bijhouden om zo het leuk te maken als je het raadt, aangezien je niet de volgende kan worden ;)
|
Topdrop?
|
steef!
[edit] al doet de evil smilie me aan eos denken. niet maarten toch? maarten haat de evil smilie |
Geen topdrop :)
|
Wel Steef!
|
Huhu scorekaart:
Kazet: 2 Sterrenmeisje: 1 |
*o*
[edit] krijg ik nu het ww weer om iemand uit te kiezen of doet steef dat gewoon? is makkelijker als steef dat gewoon doet toch? |
Citaat:
|
En men kan ook vragen stellen ipv gokken ;)
Dat moest er even uit. En ik moest het wijzigen van sterrenmeisje naar dat dat kan maar dat het niet moet ;) |
Nu is het pip! Hoewel ik niet denk dat ze het zelf al weet :D
|
haha, dit is een vermakelijk topic!
|
Ik ben ben.
|
Leuk!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06. |