![]() |
Reiservaringen
De vakanties staan weer voor de deur. Uit ervaring weten wij dat er wel eens wat mis kan gaan tijdens het boeken van een vakantie of bij de uitvoering van de reis. Wij zijn benieuwd naar jullie reiservaringen. In dit topic kunnen jullie je reiservaringen kwijt. Bovendien kan ConsuWijzer je misschien wel praktisch juridisch advies geven als je een klacht hebt waar je met je reisorganisator niet uitkomt.
Als je op vakantie gaat hebben we hieronder een aantal tips op een rijtje gezet; Voor de boeking
Na de boeking
Wil je alvast meer weten over je rechten bij vliegreizen, pakketreizen en boekingen van hotels, campings of appartementen? Kijk dan op ConsuWijzer.nl |
Waarom doe je deze? Dit is niet echt reclame hoor. S.com heeft een samenwerkingsverband met consuwijzer.
|
Ik weet nog inderdaad dat we in een ander hotel werden gestopt dan we hadden geboekt. Als zogenaamde compensatie kregen we een flesje wijn. Wij hebben die toen niet aangenomen, maar gewoon een klacht ingediend. Thuis hebben we volgens mij 30% van de reissom teruggehad, vanwege derving van het reisgenot.
Belangrijk is dus ook dat je op je vakantie niets aanneemt als compensatie, tenzij je het natuurlijk een prima compensatie vindt. |
Citaat:
|
Dat valt wel mee, ze hebben namelijk 14 berichten geplaatst en lezen wel degelijk mee in de topics naar mijn mening ;)
|
Citaat:
|
Om verder gesteggel te voorkomen:
Dit topic is toegestaan en geen reclame. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen, de info die zij geven is best nuttig. |
Handige tips, ik heb voor de zomer een huisje geboekt in de Belgische Ardennen. Maar ik vertrouw ze er voor geen meter, gewoon door de manier van handelen daar. Maargoed, ik ga er vanuit dat het goed komt, zo niet, dan weet ik wat me te doen staat ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoel, daar zal ook wel in staan dat ze een bepaalde kwaliteit moeten leveren e.d? :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04. |