![]() |
stoned van koffie
Hoi man
een van mn collega's heeft gisteravond normale hoeveelheid koffie + normale hoeveelheid water + normale hoeveelheid melk + normale hoeveelheid suiker in de koffie in de koelkast laten koelen, voor een uurtje of 12 vandaag heb ik die koffie lopen slurpen van hem, maar 1 slokje, en ik voel me al gelijk lichtjes in mn kop, mellow. Na een halve fles van circa 0.33 cl voel ik me eigenlijk wel stoney/high iemand idee-en? |
Ik verplaats deze even naar Drugs & Alcohol.
|
Klinkt als overgevoelige reactie voor caffeïne. Niets bijzonders. Gewoon geen koffie meer drinken. Of je collega heeft er hasj doorgeflikkerd.
|
Citaat:
En nee zit nix qua drugs of iets anders in dan in de eerste threat is aangegeven... |
post, niet threat ;)
En ik denk ook dat hij niet hier hoort. |
Koude koffie drinken is sowieso niet echt heel goed voor je heb ik me laten vertellen.. Maar of het dan zo'n werking krijgt betwijfel ik...
|
Oh, dat heb ik ook een paar keer gehad! (al is dat niet bij koude koffie).
Volgensmij ben ik ook wel wat aan de overgevoelig kant voor koffie, althans voor de cafeïne erin. Ik drink het eigenlijk ook weinig, maar als ik het drink: de ene keer valt het goed, de andere keer dus niet zo goed. Ik krijg ook vrij snel last van m'n maag bij koffie. Toen ik er 'high' van werd (wel bizar :D), had ik volgensmij ook niet zo'n supergoede weerstand op dat moment/was ik vermoeid. Misschien is dat het geval? |
Ik ben er zelf vrij ongevoelig voor. Ik kan ook prima slapen na een hele dag koffie zuipen (en dan heb ik het over 16+ bakken)
|
Op Wiki http://simple.wikipedia.org/wiki/Mateine kan ik weinig vinden. Behalve dat een overdosis (zoals de meesten wel weten) gepaard gaat met vervelende klachten. Ik weet niet of er een reactie kan ontstaan tussen de ingrediënten? Scheikunde is niet mijn ding ><.
|
Ik vind meerdere dingen op google over overgevoeligheid voor caffeine :s
|
Ik denk dat de TS gewoon niet zo vaak cafeïne gebruikt en daardoor gevoeliger is voor de effecten ervan.
|
Citaat:
|
Denk het wel.. Een pot thee in de vriezer laten afkoelen word je ook niet vrolijk van..
En daarbij ben ik het met je eens dat die ijskoffie niet echt een meesteruitvinding is.. Als tegenhanger gaan ik en een vriend vamme "warm bier" op de markt brengen :D |
:D hehe ouderwetsch festivalbier.
|
IJskoffie is ook niet mijn ding. Net zoals die frappa dabba mocca cancar chino's. Koffie gewoon plain regular.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |