![]() |
Gewaarmerkte kopie
Voor mn vervolg opleiding moet ik een gewaarmerkte kopie van m'n voorlopige cijferlijst opsturen voor de loting. Moet er echt persé een stempel opstaan want mijn school doet dat alleen met diploma's :bloos:
|
Gewoon ff om vragen op je school, kan niet veel moeite voor ze zijn. Ik herinner me dat ik een officiële cijferlijst kreeg en 1 of 2 gewaarmerkte kopiën erbij...
|
Of je gaat even naar je gemeentehuis of stadswinkel.
|
Citaat:
Ik zou het op school vragen en als ze het niet doen vragen waar je er dan voor terecht kunt. |
Citaat:
Ik zou gewoon bij je school gaan zeuren, dit is wat je nodig hebt en ze moeten je maar helpen. |
@ Martino87:
Ik zie niet in wat de gemeente of het raadhuis met jouw schooldiploma of resultaten te maken hebben. Jouw eigen school is de enige plek waar je dit kan regelen. In sommige gevallen kan overigens het IBG je later ook helpen met kopieën van je diploma, maar dat is zeldzaam. |
Citaat:
Mijn moeder doet het dagelijks, omdat ze werkt bij de gemeente, dus ze zal er waarschijnlijk wel iets van af weten. :) |
Citaat:
|
@Martino87: Ik zeg toch ook niet dat het op geen enkel gemeentehuis kan? Ik zeg alleen dat het kennelijk niet op ieder gemeentehuis kan, dit omdat dat dus mijn ervaring is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In de afgelopen tien jaar heb ik er maar één nodig gehad, voor mijn inschrijving bij de Hogeschool. Sterker nog, dat was alleen bij de eerste keer. Nu bij mijn tweede HBO opleiding hebben ze er niet eens naar gevraagd.
Wat doen jullie in hemelsnaam, dat jullie zoveel van die papieren nodig hebben? @ Martino87: Ik ben wel erg benieuwd hoe dat gaat dan met de gemeente en gewaarmerkte cijferlijsten. De gemeente heeft jouw cijferlijsten niet, dus waar zouden ze die vandaan moeten halen? En stel nou dat jij ze een kopietje levert om te waarmerken, hoe zouden ze dan moeten onderscheiden dat die kopie wel echt is voor ze het waarmerk er op zetten? Ik snap niet waar de link tussen beiden wordt gelegd. Zou je dat'ns na kunnen vragen bij je moeder, want nu ben ik erg nieuwsgierig! :) |
Kijk'ns aan... Dit staat op de site van de IB Groep (altijd naar de bron van de ellende gaan om de boodschap te vernemen).
Citaat:
EDIT: Ah! I stand corrected, zoals de Britten dat dan zeggen. Citaat:
Dat verklaart ook meteen het dilema waar ik mee zat: je MOET op het raadhuis ook al een gewaarmerkte kopie bij je hebben. @ Martino87: bedankt voor de suggestie en fijn dat je me even iets verder hebt laten denken :) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik zei ook al: "I stand corrected". ;)
Nogmaals mijn excuses en mijn dank :) Heb ik toch weer wat geleerd! |
Citaat:
(En je kan die kopietjes overal laten maken, ik heb m'n havo-diploma op de hogeschool laten kopieren en waarmerken, ook handig :D Gemeentehuis wordt vaan afgeraden omdat ze er soms geld voor vragen en je bijna altijd lang moet wachten; op scholen kost het je vaak helemaal niks.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18. |