![]() |
Vriendje belt
Oh ik ben echt onwijs blij zat net lekker te eten word er gebeld me zus neemt op een geeft de telefoon aan mij.
Was het me vriendje!!! Hij is nu al 3 weken op vakantie. Had 1 mailtje gehad en een smsje. En dan belt ie. Echt superfijn om zijn stem weer te horen. Vooral omdat hij met tegenzin weg is gegaan, want hij moest mee van zijn ouders. Ben echt blij dat het goed gaat met hem en hij had nog goed nieuws ook en dat is dat ze eerder terug komen :D dus nog maar paar daagjes en dan is hij thuis Zijn jullie ook zo blij als je vriend/vriendin belt vanaf vakantie bestemming?? |
'k ben dan altijd heeeeeel blij als hij belt, alleen belt hij niet zo heel vaak. mgoed, áls hij belt dan, maar morgen komt hij lekker al weer thuis na 4 weken stage. Heel veel zin in.
|
Citaat:
:rolleyes: |
Nou hij kan met slecht nieuws aankomen, en sommige mensen die vinden het ook niet echt boeiend als hun vriendje belt, wel leuk, maar niet bijzonder ofzo
|
maakt me niks uit... we bellen eigelijk bijna nooit... in de tijd dak met hem bel, kank beter naar hem toe he, is veel leuker
|
*huilt*
ik ben zooo blij voor jou..... zeker omdat het bij mij juist niet zo was hij ging wel met tegen zin weg maar toendie trug was hoorde ik niks van hem :( maar het gaat hier om jou en ik ben HEEEEEEEEEEL blij voor je *knuffel* |
Thnx *knuffel* terug, heeft hij nog steeds niet gebeld? zwaar minder.
Nou *knuff* en sterkte verder |
Ja, als ik zijn stem weer hoor maakt mijn hart een sprongetje, en ben ik gelijk weer vrolijk!!
|
Jaaaaaaaaaa egt wel, hy belde me net nog!!en dan zegt ie van die lieve dingen en dan smelt ik en wil k dattie by me was :( maar goed nog maar 6 dagen en dan kan k mijn sjattie weer in mijn armen sluiten...oooooooh kan nie w8en!maar mogguh belt ie me weer dus heb k weer iets om naar uit te kijken :)
|
k heb in 2 weekjes vakantie in Frankrijk 4 keer naar hem gebeld, en hij mij een keer...(toen we hadden uitgevonden dat hij naar het telefoonhokje kon bellen ;) Ik vond het ook geweldig om zijn stem te horen over zo'n grote afstand, en te horen krijgen dat alles goed is en dat ie nog van me houdt ;)
ach ja...zucht..liefde ;) |
Nee gek, weet je hoe duur dat is!
|
JAAAA WANT HIJ HEEFT MIJ OOK GEBELT WAS ECHT SUPER HAPPY ZO CUTIE VAN HEM :)
-xxxxx- |
Citaat:
|
Citaat:
zeg je het toch gewoon :confused: |
Ja :)
Aan de ene kant ben ik verschrikkelijk blij om zijn stem te horen, dan kan ik er weer even tegenaan ;). Maar ook wel een beetje verdrietig, ik heb nog nooit bij een jongen gehad dat ik hem zo erg mistte.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niet dat het uitgaat en jij een andere krijgt :) |
domme vraag he.. natuurlijk ben ik blij als mijn vriendje belt.. ik ben al blij als die me ff gewoon belt terwijl ik hem net half uur geleden heb gezien.. meestal als hij me zondag naar een weekendje slapen me naar huis brengt belt die een half uurtje later alweer me op om me stem te horen omdat die anders niet kan slapen en dan ben ik al blij. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
en zelfs al zou je met je mobiel bellen dan is dat €1,75 per minuut, en ik weet niet of jij meer als een kwartier nodig hebt om even te zeggen hoe het gaat en hoe het is enzo, vind ik dat best wel aan de lange kant.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Can't you guys take a ... joke? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pff is zo'n jongen had mij al voor 100den euro's de afgelopen paar weken gebelt, en ik was gwoon close met hem zonder enige gevoelens...en ik ben net 1 dag trug van 2 weken vakantie en ik bel hem een x op, op me vakantie stemming aangezien ik gewend ben elke dag zijn stem te horen en nu miste ik zijn stem dus ik bellen vanuit frankrijk.
Kom ik vandaag trug...ruzie met hem want hij vind dat als ik hem 1 x bel uit frankrijk dat t dan net lijkt alsof k verliefd op hem ben, maar meneer mocht mij wel voor de vakantie uren per dag bellen. Lekker vaag verhaal he ook geen flauw idee wrom ik t post ma goed moest ik aan denken aangezien je begon over bellen op je vakantie bestemming *zucht* blaat laat ook maar weer :( :( :( |
Citaat:
|
Jah, ik was wel heel blij toen ie belde toen ie op vakantie was.
Hij is 10 dagen weggeweest en heeft me 5 keer gebeld. Gewoon leuk om te horen hoe hij het daar heeft, wat ie meemaakt en tis gewoon fijn om zijn stem te horen! Over een week ga ik op vakantie en ik ga hem dan lekker om de dag bellen! |
jaa mijne had ook gebelt :D best vaak zelf om de 2 dagen hij bleef 3,5 week weg en vandaag komt ie terug :D :D :D
|
Citaat:
|
Citaat:
gulden? |
mijn vriendje belt niet en zat in frankrijk, en ik zat aan andere kant van de wereld en KON ni bellen , hum , ma kzou't wel leuk vinde maja
|
Ja, ik was ook super blij als ik wat van hem hoorde!! Vooral als er aan het eind van het smsje: Ik mis je! stond:)
Hij is gisteravond thuisgekomen en hij komt vanavond naar mij!! |
he belt niet vanaf zijn vakantieadres, maar ik heb al wel 2 smsjes gehad dus dat maakt echt een hoop goed (vooral als je letterlijk helemaal alleen thuis zit, aangezien je ouders, vrienden en kennissen allemaal vakantiewerk doen of op vakantie zijn)
|
ik had un hoop smsies van mun beste vriend gehad en hij heeft me ook aantal keren gebeld. Toen was mijn beltegoed er ook zo aan! :( snif...
|
Citaat:
ze maakt een rolloog! |
wacht nog steeds op die klootzak:(
*gefrustreerd* :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ik ben altijd super blij als hij belt, op vakantie, maar thuis ook! Ook al is het midden in de nacht, ik vind het altijd leuk/fijn als ie belt!
Dikke kus van "dancequeen"!! |
tuuuurlijk is dat leuk als hij gewoon eventjes van zich laat horen :)
maarja hij was niet op vakantie.. ik was degene die weg is geweest.. en natuurlijk heb ik ook gebeld. ;) |
Ja het is wel logisch dat je hem gebeld hebt, was hij vast blij mee! Ik was in ieder geval heel blij om hem in de vakantie even aan de telefoon te hebben. Maar dat heb ik al gezegd.
Ik zou me ontzettend rot voelen als ie zo lang niets van zich zou laten horen en me toch beginnen af te vragen of alles wel goed gaat.... Maar gelukkig was dat niet nodig! Knuffie van mij |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |