![]() |
Natuurkunde 1 (en 12, tis maar net wat je ding is)
Wie zit er nu nog angstvallig te stampen en lezen enzo? (n)
ik wel! |
Ehh...
Ik ;-; |
net ff nog gedaan ja....
ik ga 12 doen... de examens die ik heb geoefend vond ik nog best lastig....ik ben benieuwd wat het vanmiddag gaat worden! Iedergeval succes ermee! |
ik ga nu nog even de laatste dingen doorkijken.
ik vind het zeer klote dat het correctiemodel vaak aangeeft dat je een bepaalde formule moet gebruiken wil je een punt halen terwijl je het ook anders kunt doen en op precies hetzelfde uitkomen. bijvoorbeeld als je iets moet omrekenen of kijken hoevaak iets in het totaal past ofzo. van die stomme dingen. |
hij was best wel makkelijk :).
|
1 of 12 ?
de toets vond ik goed te doen...en julle? ik heb zo tussen de 6.5 en 8.5... ik heb een 7.1 nodig voor een 8 gem. dat zit er denk ik wel in! :) |
Ik vond hem nog behoorlijk lastig... Waarschijnlijk teveel tijd gestoken in de rest.
|
waarschijnlijk zo'n 60 punten -> 6,7 - 8,7
ik dacht dat ik hoger had, maar ik had weer allemaal hele stomme fouten gemaakt. |
vraag 13 snapte ik niet....de formule die ze hebben gebruikt in het corectimodel ken ik ook helemaal niet....snapte jullie dioe wel?
En bij de laatste opgave vond ik met die lichtjaren maar vaag...jullie ook last van gehad? Verder vond ik hem goed te doen... |
Ze gebruiken gewoon de formule qU=0,5mv^2
Die ombouwen en dan krijg je U=mv^2/2q Of bedoel je bij na1? |
nee ik bedoel die idd....
stond die formulen in BINAS? ik kende die iedergeval niet....en ben hem tijdens de toets ook niet tegengekomen in BINAS :( |
De formule staat als volgt in de binas:
Toename door elektrische energie: ΔEel = qΔV = qU = -ΔEkin En Ekin is natuurlijk 0,5mv^2 |
Citaat:
|
ja ik zag hem nu idd ook....bale dat ik dat nu pas zie :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30. |