![]() |
Het Grote IZSADC-topic deel duisentveel/79!
w00t :cool:
Code:
Gebruikersnaam Posts |
Joyce of muut willen jullie even de lijst er in mijn FiPo zetten? Die staat op pagina 1.
*trommel openhou* |
up!
|
Stick!
|
Mmmkay
Citaat:
|
Citaat:
Groot wtf moment... Ik was zojuist in Zwolle even cadeaus voor verjaardag van zusje aan het kopen. Niet dat dit een relevant detail is, maar ik vond het vermeldenswaardig. Vervolgens word ik door zo'n gast van ECI aangesproken met de vraag of ik nog werk zoek. Ik vraag wat voor werk het is (hij ontkende van ECI te zijn). "promotiewerk blabla, en dat JE EEN PSYCHISCHE STOORNIS HEBT MAAKT IN DIT WERK NIKS UIT". "Pardon, waar baseer je dat op?". "Nou, op je littekens en krassen op je arm". Daarop moet ik wel heel hard lachen, ik heb gisteren met de kater van mijn moeder gestoeid en die heeft met zijn poot een paar krasjes op mijn arm veroorzaakt... Dus: OMGGGGGGWTFBBQQQQQQQQ!Hijzelf had trouwens een schizotypische stoornis *o* |
Omfg :|
|
Zo, ook even het aantal posts erbij geplakt. Kunnen we ook eens zien wie het minst te doen heeft op z'n werk ;):p
|
Huhu. Ik sta van de 80 topics denk ik maar in een tiental niet op de eerste plek ;)
|
Ik geloof het meteen :p
|
Er is er eentje waarin de complete hoeveelheid posts met een script van ********** bij eklaar opgeteld is :p
|
Ik zoek die post, maar ik kan hem niet vinden :mad:
|
Bas jij pad!
Ik ga ook naar Pinkpop voor 3 dagen en ben wel voor meeten. (Y) |
|
:D
|
Geen IZSADC topic zonder die foto :D
|
Citaat:
|
Hallo¿
|
Ik zit voor de duizendzoveelste keer stoned achter de computer.
|
Ik ga zo autorijden. Geen lessen, gewoon in de auto van m'n ma. :bloos:
|
:o
|
laat ik dan ook even mijn rentree maken in 't 79ste topic.
nog niet ontopic, komt straks wel, het is nu kutweer, dus niet eens lekker buiten zitten!! =( en we hebben nog wel chille brownies gemaakt! ^^ ik ben ook wel voor 'n pp-meet. wie en waar? |
^en wanneer!
We're animaniacs We get payed for played contracts We're zany to the max there's baloney in our slacks We're animany totally insaney (Here's a show that's maney) An-i-mani-acs Those are the facts :D wat een lol vanochtend. |
Hihihi, rijden is leuk. Behalve starten en heuvels opgaan en tegelijk van de handrem af. :fear:
|
Haha, mietje :D Gebruik dan gewoon de rem ipv de handrem :p
|
Ook geprobeerd, maar het wilde niet echt lukken. :p
|
Citaat:
|
Jay nieuw topic. :cool:
*gaar* |
ik moet ook maar 's rijles nemen.. laatst in mn moeders autootje gereden, ging wel goed eigenlijk =) éérste keer gelijk geen gekloot met de koppeling gehad iig
nu nog stoned rijden.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
izsadc (y)
|
Optreden was gáááf! En nu ben ik dood. ;x
|
gisteren nog
|
En weer een nieuwe dag!
|
Kan iemand mij nog even wakker maken?
|
*slaapstoned*
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet beter je best doen hoor :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
*halfslapend ogen open doet*
Whuh?? mjamjamjam... |
*tijgetje kop opzet
*poten onder bed uit zaagt :D wauw, een top5 vermelding, significant voor mijn generatie om sadc te zitten blijkbaar lol in de pauzef www.omnomnomnom.com |
Je kon duidelijk merken dat Wammus een kapotte computer had :D
|
Wat doet hij toch met die dingen? :p
|
Hehe. Ik denk dat hij wel eens uitschiet bij het pr0n kijken en dan vlekken maakt op gevoelige elektronica ;)
|
Citaat:
|
:D
|
Omg :D
|
Citaat:
ik weet wel dat 't invloed heeft op je rijden hoor ;) =) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48. |