Citaat:
Dark Phoenix schreef:
(Bericht 27601366)
Oh god.
Om te beginnen is het maagdenvlies geen echt vlies. Ten tweede, nee, dat kan dus niet. Het zou wel kunnen dat omdat ze nog geen seks heeft gehad ze nog niet zoveel in zich heeft gehad, waardoor ze dat nog niet gewend is en het dus pijn kan doen, waardoor de gspot niet bereikt kan worden. Maar goed, wat Secret Agent zegt.
(damn, veel komma's. )
|
Citaat:
Nienna* schreef:
(Bericht 27600974)
Je weet wat een maagdenvlies ís?
|
Ja ik weet wat een maagdenvlies is, en het maagdenvlies vernauwt de toegang tot de vagina voor zover ik weet. Ik weet ook wel dat het de boel niet afsluit :rolleyes: [insert verhaal over menstruatiebloed etc.]
Maar VERNAUWEN betekent wel dat de toegang BEPERKT is lijkt me. Ja ik weet dat t maagdenvlies met een beetje kracht te scheuren is, maar mijn doelstelling is het bereiken van de G-spot ZONDER het maagdenvlies al te scheuren, is dat mogelijk? Of kan ik daarmee dan beter wachten tot na ontmaagding enzo.
Wel irritant dat iedereen de wijsneus probeert uit te hangen ipv een nuttig antwoord te geven....
Citaat:
Secret Agent schreef:
(Bericht 27601023)
Daarnaast is het nooit bewezen dat er werkelijk een G-spot bestaat.
|
point taken, maar er zijn toch redelijk wat mensen van overtuigd. (Daarbij weet ik van mijn ex dat de stimulering van het gebied wat bekend staat als de G-spot wel zeker een goed effect kan hebben) Maar laten we dan voor de rest van het topic doorgaan over "de theoretische G-spot", om verder gezeur te voorkomen.
|