![]() |
C&M welke vakken zitten er in mijn profieldeel?!
heyy ik heb een vraagje.. ik heb het profiel c&m alleen ik weet niet welke vakken in mijn profieldeel staan en welke niet!
dit zijn mijn vakken: Nederlands Engels Duits 1,2 letterkunde maatschappijleer anw ckv lichamelijke opvoeding economie 1 wiskunde a1 aardrijkskunde geschiedenis biologie welke vakken zitten in mijn profiel?? alvast bedankt! |
Duits, economie, geschiedenis en aardrijkskunde of biologie.
|
economie, geschiedenis, aardrijkskunde, en CKV2 denk ik :confuseD:
|
Nee CKV zeker niet
Biologie is keuzevak bij EM en CM |
Duits 1,2
economie 1 wiskunde a1 geschiedenis biologie/aardrijkskunde (keuze, maar zit wel in je profiel) |
Ik heb ook een vraag. Ik heb maatschappijleer in mijn vrije deel gekozen. Dat geldt niet als profieldeel? Want ik zag op internet dat je zelfs én een 5 in je profieldeel én een 4 in de rest van de vakken mocht hebben.
Just to be sure :) Dat neemt misschien weer wat zorgen weg voor morgen.. |
Je vrije deel geldt niet als profieldeel nee. ^^
|
Bedankt!
|
En klopt het dat je in je vrije deel een 4 mag hebben en in je profieldeel een 5? Of in beide een 5? Dat je dan toch geslaagd bent?
|
Je mag volgens mij ook een 4 in je profieldeel hebben en een 5 in je vrije deel en dan ben je ook geslaagd.
|
Algemene vakken
Nederlands Engels letterkunde maatschappijleer anw lichamelijke opvoeding Profielvakken Duits 1,2 ckv 2 / 3 (CKV 1 = Algemeen deel) economie 1 wiskunde a1 geschiedenis Vrije deel aardrijkskunde biologie Indien nodig kan je op het laatste moment (om te slagen) Biologie of Aardkunde laten vallen als het je 3e onvoldoende is... Je mag MAX 2 onvoldoendes hebben (hooguit een 5 en 4) en die mogen dan NIET in je profielvakken zitten. Beetje frapant btw dat je niet weet wat je profielvakken en vrije deel vakken zijn.. |
Citaat:
Profielvakken zijn de vakken waar je hele profiel om draaien ;) Bij E&M is aardrijkskunde wel een profielvak. Bij C&M niet. |
vertellen ze je dat soort dingen niet op schoool?
|
Citaat:
|
ik dacht dat je maar twee keer een 5 mocht halen en maar een keer een 4
|
of een 5 en een 4
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |