![]() |
Op een zondag in juni in het park
Beste mensen en anderen,
Het is hoog tijd om weer eens te meeten, en van de zon te genieten met appeltaart het is al eens eerder aangekaart Het moet op een zondag en het wordt het Vondelpark, nu alleen nog een een datumpje prikken. Het rijmt niet zo mooi en het is niet poëtisch, maar wat maakt het uit, we gaan meeten! |
wat een slecht idee
|
HAHA GRAPPIE ik doe natuurlijk mee
|
Ik vind het een geweldig idee en ik doe ook mee,
als ik geslaagd ben. |
(Y) count mij maar in.
|
Er was eens in een park een DoPmeet
Die geen moog'lijkheid uitgesloten liet Een thema misschien Als je hier kunt zien Een limerick-meet, of toch maar niet? |
Bah ik heb echt een gruwelijke hekel aan limericks, sorry :P ik vind appeltaart thema genoeg
|
Ik blief alleen mijn moeders appeltaart :mad: maar verder kom ik wel, hoor. Zondag is verder een hell qua reizen, maar HE: dan loop ik de hoedjesparade gelukkig 'ns mis. Kan het in juni?
Oh, haha. |
Een meeting in't park van Amsterdam
met appelkruimel daar houd ik van Nu je het hebt aangekaart breng mee die moeders appeltaart en laten we daar van gaan eten dan Ik vind dat onze meeting helemaal zonder thema en helemaal met appeltaart moet zijn. En zon. En ons. En appeltaart. En misschien weer een kleed en drinken en appelflap hoewel we nu al appeltaart hebben dus misschien toch geen appelflap. |
Als ik slaag bak ik ook appeltaart en dan zonder tarwe want daar kan ik niet tegen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
bovendien is het bij jou om de hoek dus je moet. |
brownies
met EIS zijn erg lekker zeker in het vondelpark xSporadica (n)slecht. hmmm. ja, een a'dam meeting is te dicht bij om te negeren, ik kom dus ook graag. ook al voor gewone appeltaart gebakken door een dop-mamma of pappa en desnoods de dopper zelf;) (kunnen doppers appeltaart bakken?) Zondag 29 juni alweer te laat? |
Dohh Mijn Appeltaart Is De Beste
|
Ik kan geen appeltaart bakken, ik kan praktisch niks :( als we nou ook een oven in het vondelpark hebben dan kunnen we warme appeltaart met EIS eten!
29 juni is voor mij te laat, beter zijn 15/22 juni. |
15 of 22 juni is voor mij ook het beste, hoewel ik op de 29e ook wel zal kunnen maar dat duurt nog zo lang plus ik moet dingen inleveren begin juli.
Ik heb nog nooit appeltaart gebakken maar ik kan wel brownies maken. Zonder appel. |
Ik kan niet waarschijnlijk, want als het goed is, ben ik dan naar Toscane:cool:
Maar eigenlijk is het dus :( want ik houd van appeltaart en ik kan ze kei goed maken;) |
Ik ben wel voor 15 juni
En ehh dat Toscane stel je dan maar even uit, hoor |
15 juni zou ik ook wel kunnen, maar alleen als ik geslaagd ben :s
|
15 juni heb ik volop schoolexamens, dus helaas zullen jullie me moeten missen.
|
Citaat:
|
*stiekem datum noteert*
|
22 juni vind ik overigens ook primademima
|
Citaat:
|
Ik wil ook komen:D
|
doe dat dan!
|
Op mijn EISenlijstje staan verder minstens ook:
Lavender (maar die woont ver weg); Fayelinde (maar die kan niet), :(; Reem, Ave, Malou, Vogelvrij, EN DE REST!:) Komen jullie ook? |
en mooneh! kom!
|
Appeltaartmeetings in het vondelpark moeten wel gepaard gaan met de zon. Een zonnige meeting plannen gaat niet samen met in Nederland wonen.
Anyway, op 22 juni staat er 'appeltaartmeeting' in mijn agenda. |
Zondag 22 juni.
Appeltaartmeeting met ava/adore CSN Elfe elysea flyaway Halogeen Not for Sale Porcelain Sketch Sporadica Vul maar aan! |
Vetheid:D Hoelaat?
Neemt iedereen iets mee ofzo? |
eh rosé en jip en janneke champagne?
|
Lieve mensen,
Ik kan niet op 22 juni want dan moet ik naar een hele grote familiedag. Mag de meeting alsjeblieft verplaatst worden naar 15 juni? Alsjeblieft alsjeblieft alsjebliiiiieeeeeft http://farm2.static.flickr.com/1238/...4ec0cdeb1d.jpg |
het stinkt hier naar honden
|
ohja 15 juni vind ik okidoki! maar 29 juni kan ik niet
|
hee jongens en meisjes wisten jullie dat er vanaf 1 juni in het kader van amsterdam wereldboeken stad allerlei poëzieacitviteiten in de PARKEN van amsterdam zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben dus tegenwoordig ook chinees en moet ook naar de familiedag van yannick.
jeetje ik wilde nog meer zeggen over wanneer ik kan enzo maar ik ben mijn agenda kwijt en zit in praag. later dus meer. |
Citaat:
|
ja maar dit is ook heel anders
|
joehoe, Hee!
|
Verszetten we het nu naar de vijftiende of niet?
|
O dat is al heel snel is dat zondag as?
|
Dat is zondag aanstaande ja. En nu zit ik me ermee te bemoeien terwijl ik niet eens kan:(
|
Oke nou zondag as om half twee ergens?!
|
ik verdwaal altijd in Amsterdam
|
haha, ik vrees dat michel en ik je dan niet kunnen helpen, marloes moet onze gids maar zijn
|
Ik kom jullie niet vergezellen dus: meer appeltaart voor jullie! :)
|
Vondelpark is groot, waar precies?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |